Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lestadiolaiset pitävät kaikkia muita epäuskoisina

Vierailija
28.02.2024 |

Vaikka olisi uskossa. Ja pitävätkö lestadiolaiset kilttejä tyttöjä/poikia jotka eivät ryyppää kiroile tms myös syntisinä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heidät on kasvatettu siihen. Samoin, kuin vaikka isisssslapset on kasvatettu siihen, että väärusoruiset pitää päästtää päiviltä.

Vierailija
2/4 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttävää tämä lestadiolaisista vääntäminen. Minulla on ollut työkavereina 6 lestadiolaista, ystäviä enemmän ja lapsuudesta tuttuja vielä enemmän. Ihania, huumorintajuisia, ystävällisiä ja luotettavia ihmisiä, jotka elää oman vakaumuksensa mukaan. Yhtä paljon tunnen varmaan omasta mielestäni tympeitä lessuja, mutta ei se siihen uskontoon liity, se tympeys. Eli lopeta AP turha lässytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyttävää tämä lestadiolaisista vääntäminen. Minulla on ollut työkavereina 6 lestadiolaista, ystäviä enemmän ja lapsuudesta tuttuja vielä enemmän. Ihania, huumorintajuisia, ystävällisiä ja luotettavia ihmisiä, jotka elää oman vakaumuksensa mukaan. Yhtä paljon tunnen varmaan omasta mielestäni tympeitä lessuja, mutta ei se siihen uskontoon liity, se tympeys. Eli lopeta AP turha lässytys.

Eikä häiritse että "ystäväsi" pitävät sinua alempiarvoisena?

Vierailija
4/4 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä häiritse että "ystäväsi" pitävät sinua alempiarvoisena?

Eivät he pidä ketään alempiarvoisina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan