Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies punnitsi mut äsken

Vierailija
28.02.2024 |

Eli Tulin sisään illalla kävelylenkiltä. Mies tuli eteiseen ja sanoi että tule hetkeksi tänne. No. Tein työtä käskettyä. Mies vei mut puntarin luo ja kehoitti astumaan vaa'alle. No ok, astuin. Lukema sama kuin aina ennenkin. Niin? Ihmettelin mikä juttu? Oliko mies kenties itse käyttänyt vaakaa, epäili tulosta ja pyysi mut punnitsemaan kontroloidakseen paljonko vaaka näyttää? Ei. Halusin vaan nähdä oletko lihonut! Siis mitä v....a? Mikä juttu tämä on. Mies ei ihmettelylleni korvaansa lotkauttanut vaan hänestä oli toiminut ihan normaalisti. Olen aivan puulla päähän lyöty. Painoni on ollut kilo pari suuntaan toiseen 45 kg koko ikäni. nyt vaaka näytti 46 kg. En ole koskaan omaa painoani tarkkaillut tai mitenkään laihduttanut. Tämä temppu on mielestäni aivan käsittämätön.  Ja hämärintä se että mitään järkevää selitystä tälle episodille hän ei antanut, vaan oli sitä mieltä että minun reaktioni on outo. Hänestä oli ihan normaali juttu tsekata mun paino suoraan eteiseen astuttuani.  En mahda mitään mutta mulle se oli todella outo kokemus.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kanssa kommentoinut kaksi kertaa painoani, mutta olen sentään aidosti lihonut parisuhteen aikana joku 20kg. Tuollainen yhden kilon kyttääminen varsinkin kun olet selkeästi alipainoinen on huolestuttavaa. Kuin olisit jotain omaisuutta.. 

Vierailija
22/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi mitata onko putkiin jäänyt sinne kuulumatonta spermaa lenkin jäljiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla