đđMatti RönkĂ€ kiitos nĂ€istĂ€ vuosistađđ
đđMatti RönkĂ€ kiitos nĂ€istĂ€ vuosistađđ
Kommentit (32)
Kauniit sanat đ Kiitos RönkĂ€!!
En ymmÀrrÀ tÀtÀ uutistenlukijoiden palvontaa. En ole missÀÀn muussa maassa törmÀnnyt tÀllaiseen ilmiöön ja olen asunut useassa maassa Euroopassa. Ihan kÀsittÀmÀtöntÀ. KyseessÀ on ihminen, joka tekee työtÀÀn, ei mikÀÀn jumala tai esikuva.
Vierailija kirjoitti:
Sottasen nÀköne heppu. EpÀsiisti.
Jos ei oo emÀntÀÀ antamassa neuvoja ja huolehtimassa niin helpost kai sitÀ ei sitten niin itse huomaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sottasen nÀköne heppu. EpÀsiisti.
Jos ei oo emÀntÀÀ antamassa neuvoja ja huolehtimassa niin helpost kai sitÀ ei sitten niin itse huomaa kaikkea.
KyllÀ elÀkeikÀisen aikuisen miehen pitÀisi osata itse kammata edes tukkansa. Muutenkin tosi epÀsiisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvi Lind, Eva Polttila ja Matti RönkÀ. Parhaat uutiskasvot koskaan. Seuraajalla on suuret saappaat tÀytettÀvinÀÀn. En haluaisi olla hÀnen saappaissaan.
Eikö Eva Kaskelakin ollut parhaita?
Leena Kaskela ent.Rousek
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ tÀtÀ uutistenlukijoiden palvontaa. En ole missÀÀn muussa maassa törmÀnnyt tÀllaiseen ilmiöön ja olen asunut useassa maassa Euroopassa. Ihan kÀsittÀmÀtöntÀ. KyseessÀ on ihminen, joka tekee työtÀÀn, ei mikÀÀn jumala tai esikuva.
Ainahan tuollainen viimeinen keikka nousee puheenaiheeksi ja jotkut saattaa jopa urasta arvostusta osoittaa ja jonkun kiitoksen sanan sanoa, ei kai siinÀ mitÀÀn uutta. Onhan tuo kuitenkin todella pitkÀÀn ollut tuolla uutisankkurina ja on monen tuntema hahmo televisiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tÀmÀ kiittÀminen ole mitÀÀn palvontaa vaan kuuluu hyviin tapoihin.
Ei ulkomailla asuminen ole tuonut tapoja.
Terve menoa kÀÀkkÀ.. Ei kaivata..
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole kuninkaallisia niin palvotaan sitten presidenttejÀ ja uutistenlukijoita paremman puutteessa.
EsittelyssÀ Matti RöngÀn työnantaja
Voin kertoa teille mt-ongelmaisille vanhoillepiioille ettÀ Matti RönkÀ ei kÀy av:llÀ.
YLE valheen levittÀjÀ