Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työstään pitävät / työstään innostuneet

Vierailija
28.02.2024 |

Sinä, joka pidät työstäsi ja olet jopa innoissasi siitä, mitä teet työksesi ja mistä siinä pidät tai mikä siinä innostaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yritys. Eniten tykkään siitä, että minulla on vapaus tehdä asiat juuri niin kuin itse haluan ja kukaan ei ole niskaan hengittämässä ja voin valita omat työaikani ja lomapäiväni. Ja työssä itsessään pidän myös siitä, että voin käyttää luovuuttani monella eri tavalla ja työ ei ole koskaan yksitoikkoista, koska se koostuu niin monesta eri asiasta. 

Vierailija
2/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja vanhuspuolella. Olen työskennellyt kotihoidossa ja hoivakodissa. Tykkään auttaa ihmisiä, olla koko ajan liikkeessä ja touhuta, oppia uutta. Kai parasta on se merkityksellisyyden tunne, että ihan oikeasti minun työlläni on joka hetki merkitys niille ihmisille joita hoidan ja avustan.

Toisaalta saattaisin lopulta olla yhtä innoissani miltei mistä tahansa työstä, eli ehkä into osittain on jo ihan luonteessanikin.

Vierailija
4/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT alan konsulttiyrityksessä asiakasvastaavana. Työ on osittain myyntiä, osittain asiakkaan liiketoiminnan kehittämistä ja osittain konsultointia. Pidän siitä että työssä pääsee tekemään fiksujen ihmisten kanssa (olivat ne sitten kolleegoja tai asiakkaita) fiksuja asioita jotka oikeasti myös auttavat koko yhteiskuntaa. 

On työssä paljon myös sellaista mistä en joka päivä pidä, mutta parhaimmillaan työ on kiinnostavaa, innostavaa ja haastavaa. Koska on jatkuvasti tekemisissä asiakkaiden uusimpien hankkeiden parissa niin pysyy automaattisesti kärryillä alan uusista tuulista. Lisäksi siitä maksetaan ihan kivasti.  

Vierailija
5/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja nautin olostani. Rahaa en hae kelasta vaan syön säästöjäni.

Vierailija
6/7 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupassa jossa myydään videopelejä ja niihin + animeen, mangaan elokuviin jne liittyvää tilpehööriä. Paras työ ikinä <3.

Vierailija
7/7 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto