Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mitä teen huomenna?

Vierailija
28.02.2024 |

Mitä sitä tekisi. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun heräät niin käännä kylkeä, sitten voit syljeskellä kattoon ja pyöritellä peukaloita. Kokeile onnistuuko samaan aikaan. Loppupäivän voit vetää lonkkaa, illan tullen siirtyä pikkuhiljaa vetelemään hirsiä.

Vierailija
2/6 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti ylös kello 7:00. Pieni aamupala, ulos lenkille. Kotona siivoat, laitat ruokaa + keität päiväkahvit. Iltapäivällä happihyppelyä ulkona, luet lehtiä/kirjaa, soitat tutuille ja kyselet kuulumiset. Ruoka-aika, tiskaat tiskit.

Katsot tv:ä. Sitten iltatoimet ja nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaasti ylös kello 7:00. Pieni aamupala, ulos lenkille. Kotona siivoat, laitat ruokaa + keität päiväkahvit. Iltapäivällä happihyppelyä ulkona, luet lehtiä/kirjaa, soitat tutuille ja kyselet kuulumiset. Ruoka-aika, tiskaat tiskit.

Katsot tv:ä. Sitten iltatoimet ja nukkumaan.

Aivan kuin aikoinaan avovaimoni ja äitini toivoivat minun elävän valmistuttuani työttömäksi 90-luvun lamassa. Minä hullu vielä tein niin. Autoin kaveriani hänen omakotityömaallaan ja menin vielä lukemaan ruotsia iltalukioon, kun en lukiossa aikoinaan viitsinyt. Työttömyyttä ei kestänyt montaa kuukautta ja jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt ryypätä illat, nukkua aamupäivät ja katsella telkkaria päivät.

Tällä kertaa lomautettuna lähdin koko ajaksi Kanarialle, vaikka edelleen vaimoni ja äitini jyrkästi vastustivat ajatusta.

Vierailija
4/6 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin aikoinaan avovaimoni ja äitini toivoivat minun elävän valmistuttuani työttömäksi 90-luvun lamassa. Minä hullu vielä tein niin. Autoin kaveriani hänen omakotityömaallaan ja menin vielä lukemaan ruotsia iltalukioon, kun en lukiossa aikoinaan viitsinyt. Työttömyyttä ei kestänyt montaa kuukautta ja jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt ryypätä illat, nukkua aamupäivät ja katsella telkkaria päivät.

Tällä kertaa lomautettuna lähdin koko ajaksi Kanarialle, vaikka edelleen vaimoni ja äitini jyrkästi vastustivat ajatusta.

Toimeliaisuus oli ehkä syy, miksk työttömyyttä ei kestänyt montaa kuukautta.

Vierailija
5/6 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaa uusi mobiilipeli, jolla teet sitten 5,4 miljardia euroa voittoa seuraavan 5 vuoden aikana.

Vierailija
6/6 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimeliaisuus oli ehkä syy, miksk työttömyyttä ei kestänyt montaa kuukautta.

Minusta syy oli ahkera töiden hakeminen. Kaikki muu oli toisarvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi