Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu olla löysäpilluinen?

Vierailija
28.02.2024 |

Nainen, kerro hieman elämästäsi löysäpilluinen naisena. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa löysästä pillusta sinulle on ollut ja miten se on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ttu näitä eskarilaisten kyselyitä

Vierailija
22/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lihakset hyvässä kunnossa, saan tosi kovan puristuksen ja jaksan puristaa pitkään ja pystyn hyvin kontrolloimaan lantionpohjan lihaksia.

Rentona oon kyllä löysä. En oo synnyttänyt ja silti märkänä, kiihottuneena ja rentona sisään on mennyt helposti koko nyrkki. Yks mies on fistannut mua ja toinen yritti, siinä mahtui vaan rystysiin asti. Molemmat oli yhdenillanjuttuja ja olin humalassa, selvinpäin en kehtais vaikka kinnostais kokeilla...

Seksissä en osaa rentoutua, jännitän lantionpohjanlihaksia, jotta oisin tiukka, koska nolottaa olla löysä, jos oon rentona.

Ikää 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli löysäpillu vähän aikaa naisena. Hyvä kroppa mutta löysäpillu. En voinut sietää sitä. Olen isokaluinen, ei se siihen kaatunut. Aina on kiitelty kokoa ja muuta.

Vaihdoit siis sukupuolta??

Vierailija
24/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ja vitjamunat rääääääääääääääähhhäää,oletko harrastanut moukariheittoa kadella pikku kuulalla?Pieni mies pienempi penis muuhhaahhaaa.

Vierailija
25/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla kiihottuneeseen naiseen menee nyrkki sisään , mutta vahemmän kiihottuneena pikku pili tuntuu normaali tiukalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän