Nainen, miltä tuntuu olla löysäpilluinen?
Nainen, kerro hieman elämästäsi löysäpilluinen naisena. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa löysästä pillusta sinulle on ollut ja miten se on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne.
Kommentit (25)
Mulla on lihakset hyvässä kunnossa, saan tosi kovan puristuksen ja jaksan puristaa pitkään ja pystyn hyvin kontrolloimaan lantionpohjan lihaksia.
Rentona oon kyllä löysä. En oo synnyttänyt ja silti märkänä, kiihottuneena ja rentona sisään on mennyt helposti koko nyrkki. Yks mies on fistannut mua ja toinen yritti, siinä mahtui vaan rystysiin asti. Molemmat oli yhdenillanjuttuja ja olin humalassa, selvinpäin en kehtais vaikka kinnostais kokeilla...
Seksissä en osaa rentoutua, jännitän lantionpohjanlihaksia, jotta oisin tiukka, koska nolottaa olla löysä, jos oon rentona.
Ikää 30v
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli löysäpillu vähän aikaa naisena. Hyvä kroppa mutta löysäpillu. En voinut sietää sitä. Olen isokaluinen, ei se siihen kaatunut. Aina on kiitelty kokoa ja muuta.
Vaihdoit siis sukupuolta??
AP ja vitjamunat rääääääääääääääähhhäää,oletko harrastanut moukariheittoa kadella pikku kuulalla?Pieni mies pienempi penis muuhhaahhaaa.
kunnolla kiihottuneeseen naiseen menee nyrkki sisään , mutta vahemmän kiihottuneena pikku pili tuntuu normaali tiukalta
..ttu näitä eskarilaisten kyselyitä