Käytättekö kauppojen sinkkukoreja?
Eli jossain kaupoissa sinkut saa ottaa oman erivärisen korin, joka kertoo hänen sinkkuudestaan. Käytättekö te koskaan sinkkukoreja, joilla on se oma hanipuppeli vielä hakusessa?
Kommentit (54)
En käytä, olen kyllä sinkku mutta en etsi seuraa.
Kerran otin vahingossa.
Hävetti ihan hitokseen kun tajusin.
Täällä erämaassa ei ole kuin kaljakoreja ja nekin jostain 90-luvulta.
Hyi kamala, mietin heti että entä jos olen joskus vahingossa ottanut sellaisen. Olisi todella noloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin ihanan kumppanin tällaisen korin kautta. Nyt ollaan oltu yhdessä yli kaksi vuotta 😊
Onko Alanya Marketissakin sinkkukorit?
Todennäköisemmin siellä on sinkkukori kuin kinkku, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varokaa oikeasti niitä koreja. Minä en saanut hetken rauhaa, kun kiireessä sellaisen otin. Laskin sitten korin maahan ja kannoin tavarat käsissäni kassalle.
Olisit karjunut epätoivoisesti että väärä kori, väärä kori, menkää pois ja itkenyt vähän. Ehkei tilanne ollut niin epätoivoinen sitten.
Esittää vaikeasti tavoiteltavaa! olisivat vain tuumanneet.
Onko myös hint...,lesb,mielisai,köyhä,rikas,varas.ym koreja?
Vierailija kirjoitti:
Varokaa oikeasti niitä koreja. Minä en saanut hetken rauhaa, kun kiireessä sellaisen otin. Laskin sitten korin maahan ja kannoin tavarat käsissäni kassalle.
Niinpä. Minä taistelin kassalle, mutta ihastuneiden joukko jatkoi letkana perässä autolleni. Meni todella kauan, että pääsin sen joukon läpi ja lopulta kotiin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minä taistelin kassalle, mutta ihastuneiden joukko jatkoi letkana perässä autolleni. Meni todella kauan, että pääsin sen joukon läpi ja lopulta kotiin. :(
Harmi Joukolle.
En. Kori ei riitä ja muutenkaan en tykkäisi koreista.
Vois olla myös "haluan munaa nyt" - koreja.
En ole nähnyt noita sinkkukoreja muualla kuin paikallisessa Prismassa. Ainakin itse ostan sieltä kerralla ruuat ja muut yli viikoksi, ei sellaiset ostokset mahdu koriin. Miksi ei ole sinkkukärryjä?
Voisin ottaakin vaikka olenkin varattu.
Mitä sitten? Varmaan sama efekti kun sormuksellakin on.
Eikun pitäs olla varattu kori. Sittenhän se vasta toimisi.