Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin kahviossa kun joukko teinejä heitti takit kasaan sohvalle ja änkesi istumaan kiinni toisiinsa.. näin se syyhy leviää!

Vierailija
28.02.2024 |

Nyt pitäisi kirjaimellisesti ottaa etäisyyttä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää istu julkisilla paikoilla sohville,en terveyskeskuksen enkä kahvilassa. Bussissakin mieluiten seison. 

Olen jo yli 10 vuotta pakastanut matkatavarat kun olen käynyt paljon ulkomailla matkustelevan ystäväni luona viikonlopun. Ihan vain mahdollisten luteiden takia. En tosiaan ole istunut kusisille julkisten penkeille pitkiin aikoihin enää, ja minulla on myös laukussa muovitettuja peflettejä varalta, esim pitkälle junamatkalle. Lapsiperheissä en juurikaan vieraile, ja jos vierailen niin en koske kuin kahvikupin korvaan. Ei vara venettä kaada

Vierailija
22/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homouskin tarttuu samalla tavalla. Siksi kaikki nykynuoret ovat niin mielisairaita.

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä syyhy leviää tietyn ihmisryhmän takia, mutta olisi ra sis mia epäillä heitä epäsiisteistä elintavoista. 

Luteet, päätäit, syyhy. . .  .  ja kaikki muut lieveilmiöt kun väki värikästä ja reissaa. Sorry, en ole ra.sis.ti mutta eilen sain mannelta tappouhkauksen kun huomautin etteivät nuoret 20v kundit tarvitse invapaikkaa kauppakeskuksessa(Ruåtsin rekkarissa). 🙄

Vierailija
24/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan sisar kertoi että sieltä kahvilasta siirtyvät sitten usein nussimaan ja levittämään klamydiaa! Itse olen nähnyt tuota uimahallin saunassa.

Vierailija
25/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavan sisar kertoi että sieltä kahvilasta siirtyvät sitten usein nussimaan ja levittämään klamydiaa! Itse olen nähnyt tuota uimahallin saunassa.

Tapahtuiko Järvenpäässä?

Vierailija
26/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä syyhy leviää tietyn ihmisryhmän takia, mutta olisi ra sis mia epäillä heitä epäsiisteistä elintavoista. 

Luteet, päätäit, syyhy. . .  .  ja kaikki muut lieveilmiöt kun väki värikästä ja reissaa. Sorry, en ole ra.sis.ti mutta eilen sain mannelta tappouhkauksen kun huomautin etteivät nuoret 20v kundit tarvitse invapaikkaa kauppakeskuksessa(Ruåtsin rekkarissa). 🙄

Siellä on kirppuja, luteita täitä, lauloi Irwin jo 1900-luvulla ihan tavisperheestä. Nämä ovat olleet suomalaisten arkea vuosisatoja, tosin hävisivät joksikin aikaa DDT:n myötä.

Vierailija
27/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kirppuja, luteita täitä, lauloi Irwin jo 1900-luvulla ihan tavisperheestä. Nämä ovat olleet suomalaisten arkea vuosisatoja, tosin hävisivät joksikin aikaa DDT:n myötä.

Parantuneen hygienian, keskuslämmityksen, ja perhekokojen pienentymisen, ja köyhyyden lievenemisen myötä.

Vierailija
28/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin uutisointia asiantuntijalta , leviää mm. seksissä ja sitä esiintyy päiväkodeissa , koulussa ja vanhustenlaitoksissa ,hieman kuulostaa hassulta samassa lauseessa.

Hyvin uutisointi paketoitu.  😃

Vierailija
29/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parantuneen hygienian, keskuslämmityksen, ja perhekokojen pienentymisen, ja köyhyyden lievenemisen myötä.

Mutta kun DDT kiellettiin 1970-luvun lopulla, ilmeisesti perhekoot alkoivat välittömästi kasvaa ja köyhyys lisääntyä. Jo 1980-luvulla täiepidemiat palasivat kouluihin. 

Vierailija
30/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko Järvenpäässä?

Onko Järvenpää ainoa paikka missä on enää kahviloita? 

Vierailija
31/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parantuneen hygienian, keskuslämmityksen, ja perhekokojen pienentymisen, ja köyhyyden lievenemisen my

Muttaku muttaku ja koronainjektiot tabbaa ihmiset, kun netissä joku sano!! Nii kerta!!