IL: He levittävät eniten syyhyä!!!!!
Läheiset! Varokaa läheisiä.
Ja jutun mukaan oireettomat ihmiset ovat erityisen vaarallisia.
Varokaa siis oireettomia ihmisiä.
Ja lapsia ja vanhuksia. Hekin ovat vaarallisia.
Ja en laita linkkiä, koska tämä löytyy ilmankin.
Kommentit (46)
Varokaa ja pelätkää kaikkea. Peljätkää, peljätkää.
"HE" ovat siis käytännössä kaikki.
Klik klik?
Tämän päivän iltalehdessä oli taas niin paljon peljättäviä asioita, että en enää jaksa. Olen vanha ja särkyihin ei saa enää ottaa buranaa, Kanarialle ei voi mennä, kun tukehtuu hiekkaan. Autolla ei voi ajaa kun tiet rikkoo sen. Huulitäytteitäkään en uskalla ottaa, kun ne on vaaralliset. Jos kaadun kadulla, saan verenmyrkytyksen ym, ym😈
Rajat kiinni ja kaiken täyskielto!
Ja taas kierrtään todellista syytä kuin kissa kuumaa puuroa.
Aivan samoin kuin Pisa-tuloksissa ja katuryöstöissä.
Kyllähän valtion pitäisi kustantaa azimuth-puku kaikille. Ei korona-ajan maskeilla tee mitään.
Sannan vika. Ja vihervassareiden. Ja tietysti noiden u----maalaisten.
Tauteja tuovat. Naiset vievät. Tukia huijaavat.
Jyrkkä ei nyt!
Ja jättäkää kananmunat kauppaan; tiedättehän mitä niissä on! Hui kauhea! Ja ymmärtäkää sarkasmia (hmm mutta ettehän te ymmärrä)
He ovat vaarallisia. Meille. Vältelkää heitä.
Eipä oo paljoa näkynyt syyhyä kun ei juuri liiku kotoaan kumpikaan. Etätoimisto suojaa tältäkin. Ja flunssilta.
Syyhy siellä syyhy täällä, varokaa. Koronavaroitukset muuttuivat ensin sotavaroituksiin ja nyt syyhyvaroituksiin. Kyllä on elämä vaarallista.
Ja seksipartnerit levittää myös varokaa niitä
Vierailija kirjoitti:
Tervatkaa lapset ja vanhukset.
Käytän jo tervashampoota. T😈
Ai niin, siis munat ja niiden vaarat unohtuivat multa, mutta ehkä johtuu iästä. T.😈
Kaikkien on eristäydyttävä omiin koteihinsa, jokainen omaan huoneeseen jos perheessä enemmän jäseniä. Työt ja koulut etänä, robotit tuo ruuan koti-ovelle.
Sotilaita pitää ennen kaikkea välttää. Varusmiehet ovat tuoneet syyhyn tyttöystävilleen ja vanhemmilleen. Leviää tehokkaasti tuvissa.
Mulla on lääkärin toteama immuniteetti syyhyyn. Eli ei koske mua
Nyt kaikki eristyksiin toisistamme. Ja joku ydinsuojapuku päälle. Äkkiä!