Ystävä jätti yhtäkkiä jäähyväiset
Kiitti siitä, että olen ollut hänelle niin hyvä ystävä ja kertoi, että jos hänestä ei enää kuulu, niin jotain pahaa on tapahtunut.
Kurkkua kuristaa ja itkettää enkä voi tehdä asialle mitään.
Kommentit (34)
Otitko kaveriin yhteyttä vai tapahtuko jo se paha?
Onko hän siis sodankeskellä jossain? Pyydä hänet tulemaan luoksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimi HETI. Tuossa tilanteessa heti yhteys hätänumeroon. Mieluummin se, että he menevät turhaan ystäväsi luokse ja kaikki on hyvin kuin se, että mitään ei ole enää tehtävissä.
Luuleeko joku tosissaan että esim jossain Marokossa tai Syyriassa menisi poliisi katsomaan tuollaisen takia? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä ne luulee. Palvelut on kuin meillä. Soittaa vaan hätänumeroon.
Yhtäkkiä ja ihan yllättäin lähetti viestin vaarallisesta maasta ja sä itket?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän siis sodankeskellä jossain? Pyydä hänet tulemaan luoksesi?
En saa häneen enää yhteyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hätähuuto, avunpyyntö. Tee jotain, älä jätä häntä yksin.
Voimia, tuo on iso taakka ja raskasta sinullekin.
En voi tehdä mitään. Hän on tuhansien kilometrien päässä maassa, johon matkustamista tulee välttää. En voi lähteä sinne.
Ap
Puhut piaskaa. Jos olisi maa, jota pitää välttää, ei eka ajatuksesi olisi ollut itsari vaan jokin muu uhka sota tai mikä siellä maassa nyt onkin vaarallista.
Tuo oli kommentoijien eka ajatus. Minä en ole puhunut itsarista mitään.
Ap
Miksi sitten olet yllättynyt jos maassa on sota?
Uhkaako joku ulkoinen tekijä häntä? Auta hänet Suomeen, edes tilapäisesti.
Elämässä kannattaa suunnata positiivisin mielin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on trolli. Joku viitsiikin pilailla vakavalla asialla.
Tuo sun vakavamielisyys se lapsellista onkin. Mene pois netistä jos et kestä. Kaikesta saa ja pitää pilailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hätähuuto, avunpyyntö. Tee jotain, älä jätä häntä yksin.
Voimia, tuo on iso taakka ja raskasta sinullekin.
En voi tehdä mitään. Hän on tuhansien kilometrien päässä maassa, johon matkustamista tulee välttää. En voi lähteä sinne.
Ap
Puhut piaskaa. Jos olisi maa, jota pitää välttää, ei eka ajatuksesi olisi ollut itsari vaan jokin muu uhka sota tai mikä siellä maassa nyt onkin vaarallista.
Ap
Miksi sitten olet yllättynyt jos maassa on sota?
Varmaan siksi, että hän ei suoranaisesti ole ollut missään sotatantereella ja on todella vaikeaa tajuta mitä siellä on meneillään, kun hän ei juurikaan puhunut niistä asioista vaan juteltiin pääosin ihan arkisia juttuja. Ehkä halusin jotenkin torjua koko ajatuksen siitä, että näin voi käydä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Uhkaako joku ulkoinen tekijä häntä? Auta hänet Suomeen, edes tilapäisesti.
Yritin tutkia viisumiasiaa, mutta näyttää olevan erittäin hankalaa sellaista hankkia, kun ei ole suomen suurlähetystöä enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toimi HETI. Tuossa tilanteessa heti yhteys hätänumeroon. Mieluummin se, että he menevät turhaan ystäväsi luokse ja kaikki on hyvin kuin se, että mitään ei ole enää tehtävissä.
Olipa sen verran sikamainen temppu että laita viesti hänelle ja kiitä itse kaikesta ja toivota hyvää jatkoa. Suomessa kun itsemurha ei ole rikos, joten karhunpalveluksen teet, jos poliisille menee soittelemaan. Itse olisin pyytänyt baariin ja vetänyt kunnon kännit hänen kanssaan ja samalla olisin "yytsinyt" tietoon mikä häntä risoo.
Ap