Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Millainen on eroottinen ja romanttinen koti-ilta?

Vierailija
27.02.2024 |

Millainen on mielestäsi eroottinen ja romanttinen ilta kotona? Vinkkejä järjestämiseen etsin... 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ihan hieronta ja kynttilöitä???

Vierailija
2/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin siitä, että laitetaan tunnelmallinen valaistus, tunnelmallista taustamusaa ja sitten seksiä monta varvia. Kiireettömästi ja nautiskellen. Lopuksi saunaan ja sitten nukkumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäisin siitä, että laitetaan tunnelmallinen valaistus, tunnelmallista taustamusaa ja sitten seksiä monta varvia. Kiireettömästi ja nautiskellen. Lopuksi saunaan ja sitten nukkumaan. 

Eikös tässä kysytty naisilta? Naiset ei puhu varveista.

Vierailija
4/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, kun oma mies on työmatkalla

Vierailija
5/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä, hyvää ruokaa, ehkä saunaan, pusuja ja haleja ja nukkumaan. 

Vierailija
6/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynttilöitä, hyvää ruokaa, ehkä saunaan, pusuja ja haleja ja nukkumaan. 

Komppaan

Vierailija
7/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies viikonluppuna tilasi kotiin hyvää ruokaa ja katsottiin elokuvaa. Elokuvan jälkeen yhdessä saunaan (Oli ajastettu valmiiksi.) Saunasta tultuamme mies oli laittanut ruusun terälehtiä ja kynttilöitä palamaan makuuhuoneeseen. Sängyn laidalla juteltiin ja nautittiin kylmät saunajuomat, taustalla soi rentouttava musiikki hiljaisesti. Tämän jälkeen mies tarjosi minulle koko vartalohieronnan  silmät sidottuna tuoksuöljyä käyttäen. Hieroi tietysti molemminpuolin. Hieronnasta jatkoi höyhenellä kiusoitteluun ja alakerran pusutteluun jossa sain ensimmäisen o... Tämän jälkeen vuorostani hieroin miestä hetken aikaa ja etenimme muihin hommiin...

Vierailija
8/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa, sauna, tv:n katselua ja vierekkäin istumista käsi kädessä.

Vierailija
9/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa/naposteltavaa, lasi tai pari viiniä, saunassa käynti kynttilänvalossa ja ehkä rentouttavaa musiikkia taustalla. Jos on tarkoituksena nyt lähinnä naisen näkökulmasta romanttinen ja eroottinen ilta, niin toivoisin minulle hierontaa öljyn kera, se johtaisi sitten vähitellen hitaaseen ja nautinnolliseen seksiin. Toisaalta sytyn hulluna myös siitä kun saan antaa miehelle eroottista hierontaa. N34

Vierailija
10/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies viikonluppuna tilasi kotiin hyvää ruokaa ja katsottiin elokuvaa. Elokuvan jälkeen yhdessä saunaan (Oli ajastettu valmiiksi.) Saunasta tultuamme mies oli laittanut ruusun terälehtiä ja kynttilöitä palamaan makuuhuoneeseen. Sängyn laidalla juteltiin ja nautittiin kylmät saunajuomat, taustalla soi rentouttava musiikki hiljaisesti. Tämän jälkeen mies tarjosi minulle koko vartalohieronnan  silmät sidottuna tuoksuöljyä käyttäen. Hieroi tietysti molemminpuolin. Hieronnasta jatkoi höyhenellä kiusoitteluun ja alakerran pusutteluun jossa sain ensimmäisen o... Tämän jälkeen vuorostani hieroin miestä hetken aikaa ja etenimme muihin hommiin...

Höpö, höpö... Unissasi tämä tapahtui. 

Vierailija
11/32 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nauttia järjestämällä järjestetystä.

Eli leffa, sohva ja läheisyys, joka johtaa hitaasti kiusoitellen seksiin. Saa hieroa, saa silittää, saa pyytää hierontaa. Saa puhua syvällisiä/rivoja/tuhmia/hauskoja tai vaikka olla hiljaa. Läsnäolo on se juttu. Se on nykyään juhlaa! 

Vierailija
12/32 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palavat ruusun terälehdet

Vierailija
13/32 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh-oh, onpa vaniljaista. Sitominen ja piiska nyt lähinnä mielessä.

Vierailija
14/32 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uh-oh, onpa vaniljaista. Sitominen ja piiska nyt lähinnä mielessä.

Heh, vähän samaa mietin kun ketjua luin - mutta kaikilla on erilaiset mieltymykset. Oma toiveiltani olisi sellainen, että ensin olisi intohimoista ja kiihkeää seksiä, joka sisältäisi yhteisiä fetissejä ja sellaista kivaa "leikkimistä", bdsm-henkistä, ja voitaisiin vaikka toteuttaa joku seksifantasia tai leikkiä roolileikkiä. Seksin jälkeen sitten romantiikkaa - mutta ei se romantiikka minulle mistään tietyistä järjestetyistä asioista tule, vaan siitä, jos minun ja toisen osapuolen välillä on sitä. Seksin jälkeen voi maata sylikkäin sängyssä, syödä tai juoda jotain, käydä saunassa tai katsoa leffaa, jutella, hassutella... mitä vain. Jos on oikea fiilis ja tunnelma, siinä on romantiikkaa. Joku hieronta olisi kiva, mutta ehdottomasti vasta seksin jälkeen - hieronnasta tulee rento ja raukea olo, jollaista kaipaa vasta jälkikäteen.

Vierailija
15/32 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä, hieronta, tunnelmavalaistus, hyvä ja kevyt illallinen ettei peräsuoli mene ihan tukkoon loppuillan persepanoa ja fistausta mielessä pitäen. Klassista musiikkia ja ehkä vaahtokylpy. :)

Vierailija
16/32 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynttilöitä, hieronta, tunnelmavalaistus, hyvä ja kevyt illallinen ettei peräsuoli mene ihan tukkoon loppuillan persepanoa ja fistausta mielessä pitäen. Klassista musiikkia ja ehkä vaahtokylpy. :)

Erikoisen nopea ruoansulatus kyllä on...

Vierailija
17/32 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt edes saisi MOLEMMAT lapset yhtäaikaa jonnekin yön yli hoitoon.. Edellinen kahdenkeskeinen yö vuonna 2021

Vierailija
18/32 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kyllä saunaan ettei muija haise vanhalle sillitroolarille. Sitten hyvää safkaa, viiniä, musiikkia, pikku hiljaa seksiä. Useamman suuseksin ja varvin jäkeen pesulle ja lähekkäin nukkuun.

Vierailija
19/32 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se olisi seuraavanlainen. Olen juuri tullut rentouttavasta pitkästä kylvystä, kun ovikello soi. Oven takana on nuori kauppias lähikaupasta, joka on tullut tuomaan suklaarasian, jonka olin kuulemma voittanut arpajaisista. Otan suklaarasian, ja samalla vedän miehen sisälle ja pyyhkeen peittämää vartaloani vasten. Mies laittaa kätensä pakaroilleni, ja vetää pyyhkeen auki, antaen sen pudota lattialle. Hän nostaa minut alastomana istumaan eteisen lipastolle, laskeutuu polvilleen, ja levittää jalkani. Mies katsoo minua silmiin kuin lupaa kysyen. Sanomatta mitään, laitan käteni miehen pään päälle, ja vedän hänet jalkojeni väliin. Hän alkaa nuolla minua intohimoisesti. Kun tunnen orgasmini kasvavan sisälläni, vedän hänen päätään tiukemmin jalkojeni väliin ja painan räjähtämäisillään olevan pilluni tiukasti hänen suutaan vasten. Laukean hänen suuhunsa. Mies nousee, hymyilee kasvot minusta märkinä, ja sanoo, että ei ikinä ollut maistanut mitään niin hyvää. Hymyilen ja kiitän suklaasta. Kauppias lähtee. Puen kylpytakin, käyn keittiössä kaatamassa itselleni lasin viiniä, menen sohvalle katsomaan suosikkisarjaani, ja nautin hyvästä suklaasta, ja niin autuaan hyvästä olosta.

Vierailija
20/32 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kyllä saunaan ettei muija haise vanhalle sillitroolarille. Sitten hyvää safkaa, viiniä, musiikkia, pikku hiljaa seksiä. Useamman suuseksin ja varvin jäkeen pesulle ja lähekkäin nukkuun.

Minä laitoin saunan tuohon viimeisenä, koska se rentouttaa hyvin ennen unia. Viiniäkään ei tarvitse, korkeintaan yksi pieni lasi. Seksi olisi mulle se pääasia. Oikein ajan kanssa ja kunnolla. Pesulla voi käydä ensin, niin molemmat on puhtaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme