Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää ihana ja normaali 45-52v mies?

Vierailija
27.02.2024 |

Itä-Suomesta. 

Tinderi on koettu. Suomi 24 koettu. Happy pancake koettu. Onko muuta nettideittiä?

Olen akateeminen, herttainen  nainen, joka kaipaan valtavasti miestä rinnalleni. 

Auttakaa minua löytämään elämäni rakkaus!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omani löysin tinderistä. Monen muunkin parisuhteen tiedän sieltä alkaneen, koskaan itä-Suomen tilannetta en tunne. 

Hieman kyseenalaistan ajatuksen että kaikki ihanat ja normaalit miehet ovat varattuja eivätkä tule jätetyiksi. Ei kaikki naisetkaan ole ihania ja toisaalta kaksi ihanaakin ihmistä voi kasvaa erilleen. 

Itse lähdin aina siitä ajatuksesta että jos minä ihana ja normaali nainen olen sinkku, miksi se vastapuoli ei myös voisi olla ihana ja normaali sinkkuudestaan huolimatta. 

Löysin niin ihanan että en oikein voi vieläkään edes uskoa onneani. 

Yleensä nää ihanat ihmiset on tiedossa ja käy niinkuin mulle. Erosin meni 15min kun alkoi lähipiiristä ilmaantua kiinnostuneita ihmisiä. Sinkkuna olin Viikon. T mies 46 nainen 36.

Joo, mä taas en tykkää s

Oon aina ajattellut aiemmin et kyl mies ja nainen voi olla platonisia kavereita. Mut oman eron aikana tää ajatus kyl hieman muuttui. Kun jokainen ns kaveri olikin kiinnostunut suhteesta.

Vierailija
62/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omani löysin tinderistä. Monen muunkin parisuhteen tiedän sieltä alkaneen, koskaan itä-Suomen tilannetta en tunne. 

Hieman kyseenalaistan ajatuksen että kaikki ihanat ja normaalit miehet ovat varattuja eivätkä tule jätetyiksi. Ei kaikki naisetkaan ole ihania ja toisaalta kaksi ihanaakin ihmistä voi kasvaa erilleen. 

Itse lähdin aina siitä ajatuksesta että jos minä ihana ja normaali nainen olen sinkku, miksi se vastapuoli ei myös voisi olla ihana ja normaali sinkkuudestaan huolimatta. 

Löysin niin ihanan että en oikein voi vieläkään edes uskoa onneani. 

Yleensä nää ihanat ihmiset on tiedossa ja käy niinkuin mulle. Erosin meni 15min kun alkoi lähipiiristä ilmaantua kiinnostuneita ihmisiä. Sinkkuna olin Viikon. T mies 46 nainen 36.

Kuulostaa erikoiselta, jos jo 15 minuutin jälkeen erosta on koko lähipiiri tietoinen asiasta. Laitoitko someen ilmoituksen vai mistä kaikki tiesivät, että olet eronnut vartti sitten? Ja eipä sillä, kyllähän heti eron jälkeen voi jotain pitkään kärkkyneitä henkilöitä ilmestyä apajille, mutta ainakin omalla kohdallani on sellainen juttu, että jos olisin heistä kiinnostunut, en olisi ollut aiemmin suhteessa jonkun muun kanssa. Eli todennäköisetsi nämä lähipiiristä ilmaantuvat tyypit eivät vaan kinnostaisi minua. Ei muutenkaan ole todennäköistä, että tulisi viikossa vastaan just sellainen jollaisen haluan. Yleensä muutenkin tuollainen läpsystä vaihto -tyyppinen suhteesta toiseen hyppääminen kertoo jostain muusta kuin siitä, että on löydetty joku elämän suuri rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi