Mistä löytää ihana ja normaali 45-52v mies?
Itä-Suomesta.
Tinderi on koettu. Suomi 24 koettu. Happy pancake koettu. Onko muuta nettideittiä?
Olen akateeminen, herttainen nainen, joka kaipaan valtavasti miestä rinnalleni.
Auttakaa minua löytämään elämäni rakkaus!
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, en minäkään löydä. Olen itsekin akateeminen, hoikka ja mukava 48 v nainen.
Oletko hyvännäköinen?
💃🏼😎🌸
juu
Mitäs sinun akateeminen tarkoittaa? Itse väitöskirjatutkija (mies).
Kaikki pitäs tuoda oven eteen....
Sitäpaitsi keski-ikäiset naiset elävät edelleen 2000 luvun alkua.
Ottakaa vaan kaikki se koira...
Ei mistään. Me piiloudumme tai pakenemme aina kun havaitsemme sinun olevan lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihanat ja normaalit tuonikäiset miehet ovat naimisissa. Tai sitten ikuisesti poikamiehiä. Ehkä jokunen leski silloin tällöin ilmaantuu markkinoille...
Jos kyttäisit kuolinilmoituksia ja sitten hyökkäisit leskien kimppuun?
Miksi olisivat naimisissa, voihan olla eronnut tai sinkku.
Niille on vientiä myös lisääntymisikäisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihanat ja normaalit tuonikäiset miehet ovat naimisissa. Tai sitten ikuisesti poikamiehiä. Ehkä jokunen leski silloin tällöin ilmaantuu markkinoille...
Jos kyttäisit kuolinilmoituksia ja sitten hyökkäisit leskien kimppuun?
Miksi olisivat naimisissa, voihan olla eronnut tai sinkku.
Ihanat ja normaalit miehet eivät eroa. Eivät hylkää vaimoaan, eivätkä tule hylätyiksi. Sinkkuuden mahdollisuuden mainitsinkin.
tässä lienee olettamus, että naiset ovat aina ihania.
Ei toki. Normaali mies osaa valita normaalin vaimon. Ja avioliitto on kaksisuuntainen. Jos toi nen on ihana, harvoin toinen pystyy olemaan töys kusipää.
Ompa täällä kirjoituksia. Mielenkiintoista.
Toimin akateemisessa ammatissa.
Etsin miestä joka ei ole mikään friikki. Nykyään miehet on niin liikuntafriikkejä, että se on todellinen nou nou. Pullistelukuvat salilta tai vuolas liikuntaharrasteiden määrä kartoittaa tällaisen hyvän mielen liikkujan.
Mutta onko niitä nettideitti vinkkejä, minne tehdä profiili?
Vierailija kirjoitti:
Ompa täällä kirjoituksia. Mielenkiintoista.
Toimin akateemisessa ammatissa.
Etsin miestä joka ei ole mikään friikki. Nykyään miehet on niin liikuntafriikkejä, että se on todellinen nou nou. Pullistelukuvat salilta tai vuolas liikuntaharrasteiden määrä kartoittaa tällaisen hyvän mielen liikkujan.
Mutta onko niitä nettideitti vinkkejä, minne tehdä profiili?
Tää on just yksi syy miksi monet ei löydä ketään. Mä olen pullisteu friikki. Olen todella ylpeä siitä kovasta työstä jonka olen tehnyt saavuttaakseeni vartaloni. Lisäksi tykkään lukea, puhua tunteistani ja olen äärimmäisen romanttinen ihminen. En käytä juurikaan päihteitä. Olen 100% uskollinen. Talous ja elämänhallinta on kunnossa.
Mutta en kelpaisi parisuhteeseen koska facebookissani on kaksi sali pullistelu kuvaa.
Mutta eipä minäkään kelpaa pullistelijoille, kun en ole tiimissä kunnossa. Ehkäpä se kertoo , että on erilaiset arvomaailmat. Minä kannatan pehmeitä arvoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta eipä minäkään kelpaa pullistelijoille, kun en ole tiimissä kunnossa. Ehkäpä se kertoo , että on erilaiset arvomaailmat. Minä kannatan pehmeitä arvoja.
Ap
Edellinen pullistelija vastaa. Enpä ole koskaan tuntenut vetoa vähärasvaisiin naisiin. Olen nykyään varattu ja vaimo ei todellakaan ole mikään urheilija. Mutta silti niin täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Edellinen pullistelija vastaa. Enpä ole koskaan tuntenut vetoa vähärasvaisiin naisiin. Olen nykyään varattu ja vaimo ei todellakaan ole mikään urheilija. Mutta silti niin täydellinen.
Ehkä minunkin on mahdollista löytää mies, joka ei katso kilojani vaan ihmisyyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä minunkin on mahdollista löytää mies, joka ei katso kilojani vaan ihmisyyttä.
Ap
Uskon että kaikilla on mahdollisuus löytää rakkaus. Monet vaan blokkaa ihmisiä liikaa pois.. pitäisi yrittää olla mahdollisimman avoin.
En tiedä mistä Itä-Suomessa. Mutta itse ainakin ihan hyviä ehdokkaita tuosta ikähaarukasta olen tavannut, tosimielessä ovat liikkeellä. Tuon ikäisiä on vaikka kuinka vapaana. Baarissa nämä tavattu.
Mies etsinnässä länsisuomesta. Itse olen reilusti yli 40v, ylipainoinen mutta kuulemma kaunis nainen. Miesten päät kääntyy kyllä enkä ole pallo malliltani, vaan rehevä/muodokas. Tykkään ulkoilusta, juomisesta (järkevissä määrin), hyvästä ruuasta/ravintoloista, karaokepaikoista, laivalla käymisestä, matkustelusta, veneilystä ja mökkeilystä. Tykkään jutella, seksi tärkeää. Etsin fiksua normaalia miestä. En alkoholistia, vaan sopivasti pitää osata käyttää alkoholia ja tykätä käydä vapailla ihmisten ilmoilla.
Yli viiskymppisillä ei sitä seksiä, koska vitjamunat eikä seisokkia, tai jos toimii niin puolilöysää tai minuuttimunaa.
Vierailija kirjoitti:
45-52 oikeasti itsestään huolta pitävät elämänhallinta kunnossa olevat miehet on kiven alla. Näitä on pirun vähän sinkkuina ja jos ovat niin halukkaita riittää ja ikähaitari alkaa 28vuodesta. Jolloin säkään et voi olla mikään perus Pirkko tai nämä ei susta tule kiinnostumaan.
No ei kyllä kolmekymppiset naiset etsi kumppania viisikymppisistä, ihan höpöhöpöä. Vanhemmalla miehellä on mahdollisuus saada yli vuotta nuorempi nainen lähinnä, jos hyväksyy sen, että se nuorempi on sitten esimerkiksi reippaasti ylipainoinen tai muuten ulkonäöllisesti epäkiinnostava, tai esimerkiksi mt-ongelmainen tai persoonallisuushäiriöinen. Jos samanikäinen nainen on normaalipainoinen, henkisesti edes jotakuinkin tasapainoinen ja sellainen peruskiva nainen, niin valtaosa miehistä valitsee mieluummin hänet, siis jos nyt puhutaan miehistä, jotka ovat itsekin tasapainoisia ja joilla on elämänhallinta kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-52 oikeasti itsestään huolta pitävät elämänhallinta kunnossa olevat miehet on kiven alla. Näitä on pirun vähän sinkkuina ja jos ovat niin halukkaita riittää ja ikähaitari alkaa 28vuodesta. Jolloin säkään et voi olla mikään perus Pirkko tai nämä ei susta tule kiinnostumaan.
No ei kyllä kolmekymppiset naiset etsi kumppania viisikymppisistä, ihan höpöhöpöä. Vanhemmalla miehellä on mahdollisuus saada yli vuotta nuorempi nainen lähinnä, jos hyväksyy sen, että se nuorempi on sitten esimerkiksi reippaasti ylipainoinen tai muuten ulkonäöllisesti epäkiinnostava, tai esimerkiksi mt-ongelmainen tai persoonallisuushäiriöinen. Jos samanikäinen nainen on normaalipainoinen, henkisesti edes jotakuinkin tasapainoinen ja sellainen peruskiva nainen, niin valtaosa miehistä valitsee mieluummin hänet, siis jos nyt puhutaan miehistä, jotka ovat itsekin tasapainoisia ja joilla on e
46v urheilullinen kaverini, asuu okt,saa. Omistaa auton, kesämökin ja veneen. On ollut sinkkuna 3kk vanhin treffi kumppani 32v.
Kuka sitä kumivenettä ja kesämökkiä kaipaa.
Haluu miehen ja ison munan. Voi olla köyhäkin.
Vitaali viriili halukas mies, joka osoittaa tunteensa ja myös on puhetaitoinen. Myös naimataitoinen ja suutelutaitoinen.
Raha sivuseikka tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kolmekymppiset naiset etsi kumppania viisikymppisistä, ihan höpöhöpöä. Vanhemmalla miehellä on mahdollisuus saada yli vuotta nuorempi nainen lähinnä, jos hyväksyy sen, että se nuorempi on sitten esimerkiksi reippaasti ylipainoinen tai muuten ulkonäöllisesti epäkiinnostava, tai esimerkiksi mt-ongelmainen tai persoonallisuushäiriöinen. Jos samanikäinen nainen on normaalipainoinen, henkisesti edes jotakuinkin tasapainoinen ja sellainen peruskiva nainen, niin valtaosa miehistä valitsee mieluummin hänet, siis jos nyt puhutaan miehis
Ainakin niin sulle on kerrottu.
Kokeile IRL. On huomattavasti nopeampi, varmatoimisempi ja helppokäyttöisempi käyttöliittymä.