Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää ihana ja normaali 45-52v mies?

Vierailija
27.02.2024 |

Itä-Suomesta. 

Tinderi on koettu. Suomi 24 koettu. Happy pancake koettu. Onko muuta nettideittiä?

Olen akateeminen, herttainen  nainen, joka kaipaan valtavasti miestä rinnalleni. 

Auttakaa minua löytämään elämäni rakkaus!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla menee homma pieleen jo kahdella ekalla sanalla : "akateemisuus" ja "arvot".

Heivaa nuo sanat kuuseen ilmoituksistasi ja puheestasi myös.

Etkö siellä työpaikassasi saa olla riittävästi akateemisesssa seurassa, pitääkö sitä vielä kotisohvallakin harrastaa ?

Anna miesten itse päättää, hyväksyvätkö he arvosi vai ei.

Älä hiero akateemisuuttasi ja hyveellisyyttäsi deittikumppaneitten naamaan.

Vierailija
42/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse vielä, voisiko merkitystä ja rakkautta elämään tulla jostain muualta. Tuon ikäisillä miehillä alkaa olla aika paljon erektio-ongelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, en minäkään löydä. Olen itsekin akateeminen, hoikka ja mukava 48 v nainen.

Tuo sinun esittely teksti ei ihan oikeasti tekisi vaikutusta minuun. Tuosta paistaa muutama asia heti läpi mistä minä tiedän että sinä et ole mukava enkä kelpuuttaisi sinua. Siinä on varmaan ne oleellisimmat syyt minkä takia te ette löydä sitä hyvää ja kunnollista miestä.

Vierailija
44/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksi ilmoitusta kahdessa eri sovelluksessa : toisessa kerroin harrastukset, musiikkimaun yms. Toinen oli pelkkä seksi-ilmo. Ekaan tuli nolla viestiä, tokaan tuli useita satoja. Turha tapella vastaan tätä asiaa. Kyllä sieltä satojen vonkaajien seasta se oikea musiikkimaku löytyy, kun jaksaa vaan perata viestit ja vähän haastatella tyyppejä. Eivätkä ole vanhoja ukkoja vaan mun ikäisiä tai nuorempia miehiä. Ja yhtäkään "nussin pääsi pellolle" viestiä ei oo tullu, aivan kohteliaita ja tavallisia miehiä ovat.

N45 

Vierailija
45/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45-52 oikeasti itsestään huolta pitävät elämänhallinta kunnossa olevat miehet on kiven alla. Näitä on pirun vähän sinkkuina ja jos ovat niin halukkaita riittää ja ikähaitari alkaa 28vuodesta.  Jolloin säkään et voi olla mikään perus Pirkko tai nämä ei susta tule kiinnostumaan.

No ei kyllä kolmekymppiset naiset etsi kumppania viisikymppisistä, ihan höpöhöpöä. Vanhemmalla miehellä on mahdollisuus saada yli vuotta nuorempi nainen lähinnä, jos hyväksyy sen, että se nuorempi on sitten esimerkiksi reippaasti ylipainoinen tai muuten ulkonäöllisesti epäkiinnostava, tai esimerkiksi mt-ongelmainen tai persoonallisuushäiriöinen. Jos samanikäinen nainen on normaalipainoinen, henkisesti edes jotakuinkin tasapainoinen ja sellainen peruskiva nainen, niin valtaosa miehistä valitsee mieluummin hänet, siis jos nyt puhutaan miehis

Tuliko heille suhde vai vieläkö etsii? Enhän väitt'nytkään, etteikö ikäerosuhteita olisi. Sanoin, että useimmiten niissä se nuorempi on jollain lailla sellainen, ettei oikein löydy omasta ikäluokasta kumppania - useimmiten on ongelmia ulkonäössä tai mielenterveydessä, joskus voi olla tylsä tai hankala persoona, tai sitten jotain ongelmia seksin/seksuaalisuuden suhteen. Eivät ne ikäluokan suositut ja halutut, hyvännäköiset, kivat ja fiksut, tasapainoiset ja kiinnostavat naiset etsi vanhempia kumppaneita. Todella harvalla nimittäin on mitään ikäfetissiä, ja iso osa näistä daddy-fetissin omaavistakin haluaa vanhemman miehen vain leikkikaveriksi sessioihin, ei parisuhteeseen.

Vierailija
46/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä- Suomessa 52v mies. Lapseton. 

Vierailija
47/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kaksi ilmoitusta kahdessa eri sovelluksessa : toisessa kerroin harrastukset, musiikkimaun yms. Toinen oli pelkkä seksi-ilmo. Ekaan tuli nolla viestiä, tokaan tuli useita satoja. Turha tapella vastaan tätä asiaa. Kyllä sieltä satojen vonkaajien seasta se oikea musiikkimaku löytyy, kun jaksaa vaan perata viestit ja vähän haastatella tyyppejä. Eivätkä ole vanhoja ukkoja vaan mun ikäisiä tai nuorempia miehiä. Ja yhtäkään "nussin pääsi pellolle" viestiä ei oo tullu, aivan kohteliaita ja tavallisia miehiä ovat.

N45 

En ole ap, mutta oletin hänen etsivän parisuhdetta eikä niinkään yhden illan juttuja, joten en tiedä olisiko siitä seksi-ilmosta mitään hyötyä. Ei kenellekään varmaan ole uutta tietoa, että irtoseksiä saa kyllä kohtalaisen helposti. 

Vierailija
48/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani löysin tinderistä. Monen muunkin parisuhteen tiedän sieltä alkaneen, koskaan itä-Suomen tilannetta en tunne. 

Hieman kyseenalaistan ajatuksen että kaikki ihanat ja normaalit miehet ovat varattuja eivätkä tule jätetyiksi. Ei kaikki naisetkaan ole ihania ja toisaalta kaksi ihanaakin ihmistä voi kasvaa erilleen. 

Itse lähdin aina siitä ajatuksesta että jos minä ihana ja normaali nainen olen sinkku, miksi se vastapuoli ei myös voisi olla ihana ja normaali sinkkuudestaan huolimatta. 

Löysin niin ihanan että en oikein voi vieläkään edes uskoa onneani. 

Vierailija
49/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuslistan pituudesta johtuen, ei varmaan löydykään.

Vierailija
50/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45-52 oikeasti itsestään huolta pitävät elämänhallinta kunnossa olevat miehet on kiven alla. Näitä on pirun vähän sinkkuina ja jos ovat niin halukkaita riittää ja ikähaitari alkaa 28vuodesta.  Jolloin säkään et voi olla mikään perus Pirkko tai nämä ei susta tule kiinnostumaan.

No ei kyllä kolmekymppiset naiset etsi kumppania viisikymppisistä, ihan höpöhöpöä. Vanhemmalla miehellä on mahdollisuus saada yli vuotta nuorempi nainen lähinnä, jos hyväksyy sen, että se nuorempi on sitten esimerkiksi reippaasti ylipainoinen tai muuten ulkonäöllisesti epäkiinnostava, tai esimerkiksi mt-ongelmainen tai persoonallisuushäiriöinen. Jos samanikäinen nainen on normaalipainoinen, henkisesti edes jotakuinkin tasapainoinen ja sellainen peruskiva nainen, niin valtaosa miehistä vali

Ei ole vielä valinnut ketään. Mutta käy joka viikko useilla treffeillä ja tosiaan pitää sen Max iän 35. 

Vierailija
51/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä valinnut ketään. Mutta käy joka viikko useilla treffeillä ja tosiaan pitää sen Max iän 35.

Juu, jokainen saa päättää itse kriteerinsä ja ikähaitarinsa.

t. se,jolle vastasit

Vierailija
52/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ikä?

46

Ap

Vierailija
53/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinut voi löytää?

Ap

Vierailija
54/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mistä sinut voi löytää?

Ap

Vierailija
55/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää te vanhat akat ja ukot etsikö enää ketään. Puoliso löydetään jo nuorena. 

Vierailija
56/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaali ja ihana mies 48 v. Harrastan kalastusta ja tykkään liikkua luonnossa. En tupakoi enkä juo viinaa. Olutta juon joskus joten alkoholi ongelmaa ei oo. Veneilen ja kalastan ja olen käynyt salillakin joskus mutta lopetin sen. Asun tosin länsi suomessa. Asuin itä suomessa mutta putinin takia muutin länsi suomeen.

Täh, oikeastiko pelkäät? 

itä-suomalainen nainen joka ei pelkää

Vierailija
57/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitse vielä, voisiko merkitystä ja rakkautta elämään tulla jostain muualta. Tuon ikäisillä miehillä alkaa olla aika paljon erektio-ongelmia. 

Pillerit auttaa, niiden käyttäminen on täysin tavallista, kuten liukkarinkin :)

Vierailija
58/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani löysin tinderistä. Monen muunkin parisuhteen tiedän sieltä alkaneen, koskaan itä-Suomen tilannetta en tunne. 

Hieman kyseenalaistan ajatuksen että kaikki ihanat ja normaalit miehet ovat varattuja eivätkä tule jätetyiksi. Ei kaikki naisetkaan ole ihania ja toisaalta kaksi ihanaakin ihmistä voi kasvaa erilleen. 

Itse lähdin aina siitä ajatuksesta että jos minä ihana ja normaali nainen olen sinkku, miksi se vastapuoli ei myös voisi olla ihana ja normaali sinkkuudestaan huolimatta. 

Yleensä nää ihanat ihmiset on tiedossa ja käy niinkuin mulle. Erosin meni 15min kun alkoi lähipiiristä ilmaantua kiinnostuneita ihmisiä. Sinkkuna olin Viikon. T mies 46 nainen 36.

Vierailija
59/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nää ihanat ihmiset on tiedossa ja käy niinkuin mulle. Erosin meni 15min kun alkoi lähipiiristä ilmaantua kiinnostuneita ihmisiä. Sinkkuna olin Viikon. T mies 46 nainen 36.

Joo, mä taas en tykkää sellaisesta piirileikistä. Mullekin tuli näitä lähipiirin kiinnostuneita viestejä ja jokaiselle totesin että ei kiinnosta. Yllättävän yleistä tosiaan. 

Vierailija
60/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkkyjä ihmisiä sun lähipiirissäsi... Heti isketään haaskoina kiinni eron jälkeen, eikö yhtään kunnioitusta tai suruaikaa? Kukaan täyspäinen ei ryhdy heti seuraavaan suhteeseen ainakaan pitkän rakkausliiton jälkeen. Pitää ensin käsitellä se edellinen suhde, ja se ei tapahdu viikossa. Jos ei käsittele, ne eroon johtaneet ongelmat on edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän