Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitatteko tukien haun aikana ennen päätöstä Kelaan? Siis kysytte miten hakemus etenee tai vastaavaa?

Vierailija
27.02.2024 |

Itselläni on tapana soittaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitäisi jatkuvasti hakea, kerran riittää?

Vierailija
2/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kela Gold...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan soittele, miksi soittelisin ja vain hidastaisin toimintaa?

Vierailija
4/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ihmettele, miksi se puhelinpalvelu on aina tukossa. Kovin montaa kertaa en ole elämäni aikana sinne joutunut soittamaan, eikä tullut mieleenkään että porukka soittelee sinne kysyäkseen jotain tilannepäivityksiä.

Vierailija
5/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme kertaa viikossa pitää soitella tukirahoja. Antaisivat kerralla enemmän (kymppitonni) niin ei tarvisi niin usein soitella. Missä mun rahat? No anna nyt sitä rahaa saamarin pihtari. Joskus joutuu sanomaan rumasti kun ei meinaa muuten saada rahaa. Työstä se käy niiden kelan almujen kerjääminen. 

Vierailija
6/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kerran olen soittanut, silloin oli hakemus ollut jo paljon kauemmin kuin kelan ilmoittama keskimääräinen aika ja koskaan aikaisemmin ei tuo vuosittainen hakemus ollut kestänyt niin kauaa. Lapsen puheterapia joutui pitkälle tauolle tuon takia ja oli pakko kiirehtiä, kun vaki-terapeutin piti saada vastaus, että jatketaanko vai ottaako hän uuden kuntoutettavan meidän lapsen tilalle. Tuon soiton jälkeen käsittelivät hakemuksen sitten samantien.

Vierailija
7/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitäisi jatkuvasti hakea, kerran riittää?

Jostain syystä kela haluaa hakemuksen joka vuosi alle 16-vuotiaan vammaistuesta ja kuntoutuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi