Taas poliisille raskas epäonnistuminen - Mika Lintilän puhelimen tietomurtotutkinta on lopetettu tuloksettomana!
Esitutkinnassa ei pystytty osoittamaan, että ulkopuolinen taho olisi tunkeutunut puhelimeen.
Kommentit (31)
Tämä on Olof Palmen murhátutkinnan epäonnistumisen jälkeen pohjoismaisen poliisitoiminnan suurin yllätys.
Onko Juius Kivimäki tämänkin takana? Näyttöä sellaisesta ei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä oli mielestäsi epäonnistuminen?
Puhelimeen tunkeutuminen jäi näyttämättä toteen ja syyllinen löytymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos kukaan ei tunkeutunut siihen vaan Lintilä lähetti viestit ihan itse?
On kuitenkin paljon tietoa Lintilän virka-ajalla ja valtion maksamasta alkoholin käytöstä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi itse, ettei ollut niitä itse lähettänyt. Kyllähän kansanedustajan ja ministerin sanaan pitää voida luottaa.
Olisi vaan myöntänyt heti, että itse pistin päissäni viestin eteenpäin. Eikö se ollut vielä jokin ihan hauska ja harmitonkin?
Myötähäpeä melkoisen tuntuva oli, kun katsoi sitä Lintilän valehtelua tästä silloin aikoinaan...
Ja paljonkos tämä joutava tutkinta maksoi valtiolle ja sitoi poliisin resursseja ihan turhaan? Lasku keskustalle ja/tai lintilälle.
Homma olisi aikoinaan nopeasti unohdettu, jos Lintilä olisi heti myöntänyt ja pyytänyt anteeksi. Nyt verorahoja tuhlattu hyvin mitättömän asian selvittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi itse, ettei ollut niitä itse lähettänyt. Kyllähän kansanedustajan ja ministerin sanaan pitää voida luottaa.
Ai ihan kuten Lapin miehen sanaankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Muuten joku olisi tehnyt virheen koska ministerien on oltava rehellisiksi ja taitaviksi tunnettuja Suomen kansalaisia.
Olen järkyttynyt. Kyllä poliisin (RKP? Ellei peräti FBI?) pitäisi nyt priorisoida tämä ihan kärkeen. Kyse kuitenkin suuren valtiomiehen syvimpään sieluun (eli siis puhelimeen) tunkeutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei saada Lintilän mainetta puhdistetuksi vaan jää ikiaikainen epäilys siitä, että ministeri olisi humalapäissään lähettänyt Keskustan whatsupp-ryhmään demareiden johtoa irvailevan meemikuvan. Eniten ihmetyttää, että ministeri itse ei tehnyt rikosilmoitusta tililleen tunkeutumisesta.
Alkoholismi on harmillinen sairaus.
Lintilä juoksuttaa poliiseja ja syyttäjiä tyhjän perässä, koska ei uskalla kertoa totuutta. Vastenmielistä toimintaa.