Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaisten mielipiteitä Nellafiinan vaatteista

Vierailija
27.02.2024 |

Mitä mieltä palstalaiset on Nellafiinan vaatteista? Arvatenkin kuosia on liikaa palstaraadin makuun, mutta entä leikkaukset? Nähdäkseni nuo eivät ole mitään telttoja vaan paljon kietaisumallia ym.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tän keskustelun poistaa eikä jatkaa kiusaamista:(

Vierailija
22/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerännäköisiä suurikukkaisia halvan näköisiä trikoorytkyjä. Ei jatkoon, voitte lopettaa firmanne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muualle mainostamaan trikoorytkyputiikkiasi

Vierailija
24/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista väkeä täällä. En kysynyt mielipiteitä henkilöstä Nellafiinan takana enkä luonnollisesti myöskään ole hän, vaan ihan vaatteista, että mitä pidätte. Trikoosta ilmeisesti ei pidetä, muita mielipiteitä? Ap

Vierailija
25/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, neva hööd.

Vierailija
26/40 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Musta tollaset trikoovaatteet on kotiäitien vaatteita, ei erityisen tyylikkäitä.isäksi ovat liian antavia, halvannäköisiä.

Vierailija
27/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, laatu oli hyvä

Vierailija
28/40 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/40 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma korkki kiinni

Mitäpä jos itse laittaisit? 

En ole koskenut alkoon kuin viimeksi 2009. Mielestäni raittiutta kannattaa harkita jokaisen 

Joitko Anneli  sisuskalusi ja järkesi paskaksi .  Ota pameja. 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
30/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman vaatteen, olen keski-ikäinen aikuinen nainen- en kotiäiti. Mummo.

Alkuun ihastuin kuoseihin ja materiaaliin. Tuntuivat ylellisisltä.

Sitten meni vuoden tauko, tilasin mekon koossa XL- eikä vaate meinannu venyä päälleni (pidän normaalisti m/l). Kyseessä poolomekko, minkä olettaisi venyvän vaan ei.

Sitten tilasin pörröfleecen ja neuleen. Pörröneuleessa ei ollut pesuohjetta. Pesin 40 hienopesu- kangas meni nyppyyn niin sisältä kuin ulkoa. Koko L on mulle lähes polviin- todella todella iso! Materiaali surkea. 

Neule on kuin venynyt vanha 90 luvun neulepaita missä langan joustavuus on vanuttunut. Sen palautin.

Huppareiden koot vaihtelee vaikka kyseessä saman kaavan huppari eri kuosilla.

Itse yrittäjä poistaa kaikki negat palautteet vaatteista omalta sivultaan.

Alku siis näytti lupaavalta mutta tulos on huono. Ei jatkoon!

Vierailija
31/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ap liikennettä yrityksesi sivuille? En ole koskasn kuumlutkaan enkä ala googlettamaan. 

Vierailija
32/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ankkahuulinen malli heidän sivuillaan oli niin luotaantyöntävä etten edes jo sen takia harkitsisi ostamista.

Vierailija
33/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt hamekuoseista. Liian yksinkertaisia. Pioonit liian räikeitä ja isoja. Tiikerikuosi musta ja ruskea sekin ankea. Suuren maailman tyyliin Louis Vuitton kuosi pienenä pränttinä näyttää hyvältä. Siinä on tyyliä. 

Hameissa ei ole laskoksia tai vekkejä? Suoraa kangasta. En ikinä pukeutuisi noihin hameisiin. Benettonilla on kivoja hameita villaa ja joustoa, jos yksiväristä etsii. 

Muut vaatteet tavanomaisia. Laadusta vaikea sanoa mitään. 

Vierailija
34/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskokset ja vekit on kalliita valmistaa, mutta niillä peittää kiloja, siksi suosin. Leveä lantio ja omenavartalo, suora hame näyttää pahalta. 

Vierailija
35/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista ei kokemusta, mutta uuden yrityksen kohdalla menen aina ensimmäiseksi etsimään tietoa itse yrityksestä. Nellafiinan sivuilla oleva vasemman reunan valikko ei auennut minulla loppuun asti, joten en pystynyt näkemään oliko siellä otsikot "Yritys" tai "Meistä" tai "Nellafiinan tarina" tms. 

Aloin vierittää sivua alaspäin ja ensivaikutelma oli, että vaatteet on suunnattu aikuisille pissiksille. Siis ihan sen perusteella, miten mallit oli meikattu ja kuinka paksut tekoripset heillä oli. Jäin siis miettimään, vastaako mallien ulkonäkö kohderyhmää. Huomasin myös, että osalla oli runsaat muodot, eli siitä tajusin, että heillä on varmaan suuriakin kokoja myynnissä. 

Kun jatkoin vierittämistä vielä alaspäin, niin siellä sitten tuli tarinaa yrityksestä ja kuinka he toimivat. Minua kiinnosti tietenkin, että valmistetaanko nämä Suomessa. Osoittautui, että valmistetaan Suomessa ja muutenkin koko tuotantoketju on vastuullinen. Tästä plussaa. Itse esittelyteksti kaipaisi kielenhuoltoa, jotta olisi johdonmukainen. Kerronta oli välillä yksikössä (minä), välillä monikossa (me), välillä kolmannessa persoonassa (yrittäjä). Jossain kohtaa puuttui pisteen jälkeen välilyönti. 

Verkkosivujen toiminta pitäisi varmistaa, että niitä verkkosivuja pystyy katsomaan erilaisilla selaimilla. Tuo, että sivun navigointivalikko ei näy kokonaan, on iso puute. Edit: Valikko ilmeisesti tulee kokonaisuudessaan näkyviin, mutta jää peittoon evästeistä ilmoittavan palkin alle. Evästeistä ilmoittava palkki puolestaan jää osittain peittoon chat-ikkunan alle. Evästepalkin painikkeista näkyy kokonaan vain "Asetukset", toinen palkki jää chat-ikkunan alle piiloon ja joutuu arvailemaan, mitä siinä mahtaa lukea. Luultavasti siinä on "Hyväksy kaikki" tms. Tässä pitäisi olla ehdottomasti myös vaihtoehto "Kiellä evästeet" ja nämä pitäisi olla myös näkyvissä.

Tuollaiset väkisin näkyviin tulevat chat-ikkunat on ihan vihoviimeisiä. Ne haittaavat sivuun tutustumista ja tuntuvat tunkeilevilta ja ärsyttäviltä. Jos teillä on yrityksen verkkosivu, niin älkää ikinä laittako sinne tuollaista päällekäyvää chat-ikkunaa! Mieluummin vaikka yläpalkkiin joku puhekupla, josta chatin voi avata.

Vierailija
36/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alku siis näytti lupaavalta mutta tulos on huono. Ei jatkoon!"

Vuonna 2021 liikevaihto 59000€, vuonna 2022 109000€. Tulokset vastaavasti 4000€ ja 6000€. Vuoden 2023 tilinpäätöstä ei ole vieläkään toimitettu. Ei tämä miltään menestystarinalta vaikuta.

Vaatteiden valmistus Suomessa on todella kallista. Siinä pitäisi panostaa laatuun ja myös designiin, jotta ostajat suostuvat maksamaan vaatteista pyydetyn hinnan.

Yhden toimivan konseptin olen tällä alalla nähnyt. Se oli joku pellavavaatteita valmistava kauppa, joka muistaakseni pari kertaa vuodessa ottaa ennakkotilauksia vastaan ja sitten he valmistavat ne tilatut vaatteet. Eivät siis ota riskiä siitä, että tavaraa jää varastoon happanemaan. Näillä tuntui olevan tilauksia ja vaatteetkaan eivät olleet sietämättömän kalliita, koska niitä valmistetaan vain sen verran kuin on tilattu. Tilauksia ei myöskään oteta vastaan enempää kuin mitä pystytään toimittamaan, joten tilaajat joutuvat olemaan ajoissa liikkeillä, jos eivät halua joutua odottamaan vielä puoli vuotta lisää.

Jos haluaa kotimaisten vaatteiden myynnillä Suomessa pärjätä, niin se liiketoimintamalli pitää miettiä tosi tarkasti.

Vierailija
37/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Vaatteiden valmistus Suomessa on todella kallista. 

Ja eikös Nellafiinan kankaat osteta ulkomailta ja ommellaan Suomessa? 

Tykkäsin alkuun myös yrityksestä koska siellä oli vain muutama tuote. Ja ne oli oikeasti laadukkaan oloisia.

Nyt uutta mallistoa pukkaa monta kertaa vuodessa ja yrittäjä huutaa somessa jokaisen jälkeen uutta ei ole hetkeen tullssa

Vierailija
38/40 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu on ainakin ala-arvoista. Tuotteita ei pysty vaihtamaan eri kokoon. Yli kuukauden odottelun jälkeen vain kaupan purku onnistui. Viesteihin ei aina vastata ollenkaan. En tilaa koskaan enää.

Vierailija
39/40 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alushousut kun olivat tarjouksessa lapsimessujen aikaan. Ihan outo leikkaus etuosassa ja ompelujälki suttuista. Kalliita, hinta-laatu ei kohtaa. 

Vierailija
40/40 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen nellafiinan vaatteisiin. Ostan silloin, kun on alennuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi