Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaisten mielipiteitä Nellafiinan vaatteista

Vierailija
27.02.2024 |

Mitä mieltä palstalaiset on Nellafiinan vaatteista? Arvatenkin kuosia on liikaa palstaraadin makuun, mutta entä leikkaukset? Nähdäkseni nuo eivät ole mitään telttoja vaan paljon kietaisumallia ym.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko jollain kokemusta esim laadusta? Ap

Vierailija
2/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö palstaraati nukkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on täällä kellään kokemusta, eikö ne ole nuorehkoille äideille ja vauvoille tarkoitettu.

Vierailija
4/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellafiina? 😆🤣😁😅😅😃😀

Vierailija
5/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynliina. Onko vaaleanpunaisia tähtiä ja eläimiä?🤣

Vierailija
6/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma korkki kiinni

Mitäpä jos itse laittaisit? 

Vierailija
7/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma korkki kiinni

En ole koskenut alkoon kuin viimeksi 2009. Mielestäni raittiutta kannattaa harkita jokaisen 

Vierailija
8/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on täällä kellään kokemusta, eikö ne ole nuorehkoille äideille ja vauvoille tarkoitettu.

Eikö palstalla juuri nuoria äitejä käy? "Vauva.fi"? Miksi hänen myymiään vaatteita pitää näin pilkata? Onko tämä taas sitä kotimaista kateutta vai mistä kiikastaa?

Vierailija
9/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma korkki kiinni

En ole koskenut alkoon kuin viimeksi 2009. Mielestäni raittiutta kannattaa harkita jokaisen 

Mitä sitten vedät, kun et ihan normaalilta kuulosta? 

Vierailija
10/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstalla juuri nuoria äitejä käy? "Vauva.fi"? Miksi hänen myymiään vaatteita pitää näin pilkata? Onko tämä taas sitä kotimaista kateutta vai mistä kiikastaa?

Ei ole käynyt enää vuosiin, nykyään täällä on naisista lähinnä keski-ikäisiä mt-tapauksia ja eri ikäisiä miehiä. 

Vierailija
11/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma korkki kiinni

Vaikka aiheesi ja suosituksesi onkin todella kannatettava, voit valita sille oman kanavan ja tehdä oman aloituksen itse tästä varsinaisesta aiheesta. Miksi sotket jonkun muun ketjuun asiaasi noin? Menee koko idealta pohja pois, jos huutelet korkkia kiinni. Ilmiselvästi kyseinen henkilö ei taida edes kännissä kirjoitella. Kunnioita muita.

Vierailija
12/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole käynyt enää vuosiin, nykyään täällä on naisista lähinnä keski-ikäisiä mt-tapauksia ja eri ikäisiä miehiä. 

Ja veloja ja mahoja, tuskin lastenvaatteita tilaavat

Vierailija
13/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma korkki kiinni

Vaikka aiheesi ja suosituksesi onkin todella kannatettava, voit valita sille oman kanavan ja tehdä oman aloituksen itse tästä varsinaisesta aiheesta. Miksi sotket jonkun muun ketjuun asiaasi noin? Menee koko idealta pohja pois, jos huutelet korkkia kiinni. Ilmiselvästi kyseinen henkilö ei taida edes kännissä kirjoitella. Kunnioita muita.

Joo tuskin tänne kyseisen firman edustaja kirjoittelee, hänellä muutakin tekemistä kuin pyöriä vauvapalstalla

Vierailija
14/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eipä ihmekään, törkeää kommentointia ja jonkun Ylilauta-nimisen palstan häiriköt täällä kai nykyään, kun eikös joku sellainen suljettu, vai rajoitettiinko palstailuaikaa sitten...

Vierailija
15/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan noita käynyt katsomassa ja näyttävät ihan kivoilta. Ja hyviä tarjouksia nyt.

Kiitos vinkistä! Voisi pari kesämekkoa ostaa:)

Vierailija
16/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma korkki kiinni

Joo tuskin tänne kyseisen firman edustaja kirjoittelee, hänellä muutakin tekemistä kuin pyöriä vauvapalstalla

Näyttäis olevan muissa hommissa hänellä tekemistä; kaksi lasta, oma talo ja tekee melkoisella kunnianhimolla ja draivilla töitä tämän brändinsä eteen. Kunnioitettavaa. Yksityiselämän jakaminen kaikille on tietty kaksiteräinen miekka, kun se toisaalta pitää bisnestä yllä, mutta upottaa sontasateeseen.

Vierailija
17/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma korkki kiinni

Joo tuskin tänne kyseisen firman edustaja kirjoittelee, hänellä muutakin tekemistä kuin pyöriä vauvap

Joo tämän vuoksi kannattaa vähän miettiä sitä somen käyttöä esimerkiksi viihteellä ollessaan...En ole julkkis mutta itsekin pidän huolen etten pyöri somessa jos otan kuppia. Ehkäpä siitä oppii virheiden ja erehdysten kautta.

Vierailija
18/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo kyseinen henkilö päätoimisesti änkyröi kännissä, vaan oli satunnainen moka? Joskus vaan kontrolli pettää, kun on väsynyt tai alamaissa.

Tämä kertaperusteinen leimaaminen on p*rseestä. Hyvä äitihän tuo taitaa olla ja ero oli varmaan taas aika raskas, kun eihän niillä oikein ole muuta ollutkaan, kuin erimielisyyksiä, tiedä sitten mikä juurisyy siihen oikein onkaan. Jostain on koko ajan kiikastanut, kun ei sellaista pysyvää rauhaa ole löytynyt, vaikka kaksi lastakin piti tekaista.

Vierailija
19/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tuo kyseinen henkilö päätoimisesti änkyröi kännissä, vaan oli satunnainen moka? Joskus vaan kontrolli pettää, kun on väsynyt tai alamaissa.

Tämä kertaperusteinen leimaaminen on p*rseestä. Hyvä äitihän tuo taitaa olla ja ero oli varmaan taas aika raskas, kun eihän niillä oikein ole muuta ollutkaan, kuin erimielisyyksiä, tiedä sitten mikä juurisyy siihen oikein onkaan. Jostain on koko ajan kiikastanut, kun ei sellaista pysyvää rauhaa ole löytynyt, vaikka kaksi lastakin piti tekaista.

Näitä mokia on kyllä enemmänkin kuin yksi 

Vierailija
20/40 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma korkki kiinni

Mitä sitten vedät, kun et ihan normaalilta kuulosta? 

Johtunee siitä, että olet itse niin sekaisin aineista, ette tiedä mitä in normaali. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi