Taas on tuttavapiirissä yksi pari eroamassa kumppanin alkoholin käytön takia, miksi pitää juoda päivittäin?
Ja tässäkin kohtaa mies käy kyllä töissä, mutta juo kuulemma joka päivä. Joka ilta on pikku pieruissaan. Tämä on kolmas pariskunta muutaman vuoden sisään, jonka tiedän tuttavapiiristä. Kaksi muuta pariskuntaa eivät kyllä ole kovin läheisestä kaveripiiristä, mutta tiedän kuitenkin.
Miksi joku juo päivittäin, vaikka on töihin meno seuraavana päivänä? Mitä tällä asialla paetaan tai paikataan? Eihän se voi olla enää edes kivaa joka päivä tehtynä? Voiko joku sanoa läheltä seuranneena tai jopa omasta kokemuksesta?
Kommentit (13)
Juu voin sanoa jotain, hiljattain jätin alati tissuttelevan ja viikonloppuisin kännäävän miehen. Elämäni rakkaus mut ei mahda mitään. Hänellä liian rankat traumat lapsuudesta, kroonistunut masennus ja mitään ei asioiden eteen ollut/ole kykenevä tekemään. Ei nähnyt pienintäkään motivaation hiventä, niin syvällä omassa pahoinvoinnissaan. Ollut jo varmaan 20 vuotta. Herkkä, älykäs, ihana empaattinen mies. Juo koska ei kestä todellisuutta. Pakenee. Työ pitää elämän syrjässä kiinni, vaikka ei oikeesti haluaisi edes elää enää. Ei vaan uskalla päättää päiviänsä. Sydän vuotaa verta hänen puolestaan. Mä tein minkä kykenin ja nyt voin vain toivoa parasta.
On se kyllä hienoa, että sä käytät oman elämäsi siihen, että et keskity omaan elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä hienoa, että sä käytät oman elämäsi siihen, että et keskity omaan elämääsi.
Mistäs niin päättelet?
Viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs niin päättelet?
Ei minua kiinnosta mitä sä kuvittelet, tykkäätkö imee munaa ja millanen persereikä sulla on?
Vaimo lopetti seksin kokonaan kun lapsiluku oli täynnä. Eikä ole kyse siitä että seksi olisi ollut vain miehen tyydytystä varten - itse asiassa päinvastoin. Siinä alkaa itsetuho viinalla näyttää hyvin houkuttelevalta.
Itsekään en kyllä tuota tajua. MItä siinä on edes mieltä juoda joka päivä tai ylipäätään monta kertaa viikossa? On pizzakin hyvää, mutta kyllä siihenkin fiilikset menisi jos joka päivä söisi.
Jep, näitä itsekin seurannut, ensin lapsena äitiäni ja aikuisena kuunnellut kaverin tilitystä vaimostaan.
Nainen voi syyttää vain itseään. Alkoholihakuisuus näkyy ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lopetti seksin kokonaan kun lapsiluku oli täynnä. Eikä ole kyse siitä että seksi olisi ollut vain miehen tyydytystä varten - itse asiassa päinvastoin. Siinä alkaa itsetuho viinalla näyttää hyvin houkuttelevalta.
Mun mies teki mulle tuon saman, mutta en mä silti ole alkoholiin turvautunut. Rakastajaa voisin harkita, auttaa seksinpuutteeseen paremmin kuin alkoholi.
Mielenterveyden ongelmat.