Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta lastenhoitopaikkaa teidän perheellä on?

Vierailija
15.01.2007 |

Vedän yh-olohuonetta ja ilokseni juuri huomasin, että minulla on ainakin lähemmäs 10 paikkaa jonne pienokaiseni saa mummut, kummit ja kaverit mukaanlukien. Mites te muut, joilla ei välttämättä kerhon myötä ja tukalien tilanteiden myötä synny samanlaista lastenhoitorinkiä?

Meillä on vähintään kerran viikossa joku lapsi hoidossa. Itselläni on tyttö 4-vuotta. Tällä viikolla tulee yksi viikolla ja yksi viikonloppuna hoitoon illaksi.

Lapsen isän sukua ei ole laskettu mukaan, koska heitä en tunne.

(ihan vain uteliaisuuttani kysyn?!)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun vanhempani jonne viedään. Kummilleen voisi viedä, mutta on niin pieni vielä että ei ole yksin siellä ollut (1v6kk) kun harvoin nähdään kuitenkin. Samoin kyllä yhdelle " lapselliselle" kaverille voisi viedä. Toiset kummit, sinne voi. Ja jos hätä tulisi oikeasti niin kaksi muuta paikkaa vielä. Kauempana sitten toiset isovanhemmat.

Vierailija
2/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi lasta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole pahemmin tarvetta.

Vierailija
4/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä naapuri. Aika monta siis. Ja ystäväperheen lapsi on meillä noin kerran kk viikonlopun.

Vierailija
5/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yhtään. Lapsia kaksi.

Vierailija
6/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitopaikkoja, hmm.

Isovanhemmat x2

Kummit x2

Siskoni

Miehen sisko

Ystävä, jolla lapsia

Muille en halua viedä lapsia, vaikka ottajia varmasti olisi. Mutta noita paikkoja siis kerääntyi 7.

Vierailija
7/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi mahdollista muutamaksi tunniksi

Vierailija
8/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat.

Varmasti saisin tarvittaessa kavereillekin, mutta ei ole sellasita tarvetta.

Vierailija
9/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä onnellisia joilla on! Mulla on mies töissä päivät eikä ole tuttuja jotka vois kattoa päivisin tai edes iltaisinkaan:(

Vierailija
10/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaikki ystävät töissä.

Vierailija
11/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia tem joilla on!!!! Tää on niin ärsyttävää....

Vierailija
12/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 11v. ollaan näin jo selvitty ja perheessä on 3 lasta.

Vierailija
13/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoja " käytetään" muutamia kertoja vuodessa, maksullista lapsenvahtia noin kerran kuussa.

Ja koska olen töissä, lapsilla on toki siksi aikaa hoitopaikat: kuopus on päiväkodissa ja esikoinen koulun jälkeen ip-kerhossa.

Mieheni tekee paljon reissutöitä (n. 200 matkapäivää kuussa), joten käytännössä olen yh. Siihen nähden tuntuu joskus, että enemmänkin voisi olla omaa aikaa - jos vain olisi lapsille hoitaja jota raaskisi käyttää! Miehen ollessa kotona saan kyllä mennä mieleni mukaan, mutta mieluummin haluan nauttia kokonaisesta perheestä ja pysyn silloin pääasiassa kotona.

Vierailija
14/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat isovanhemmat ja serkkujen perhe. Lapsi on nyt 1,5-vuotias ja on ollut säännöllisen epäsäännöllisti näillä kaikilla hoidossa. Välillä vain muutaman tunnin, välillä yön yli.

Vierailija
15/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei haittaa, lapset niin pieniä vielä (3v ja1v5kk). Saa nähdä miltä tuntuu tulevaisuudessa, nyt on hyvä olla näin emmekä koe tarvitsevamme hoitoapua.

Vierailija
16/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 * mummola

2 * isomummola

4 * kummit (2 tätiä ja 2 setää puolisoineen)

7 * kaveria jotka auttaa jos tarvii

Vierailija
17/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne on lasten mummolat. Toinen on 10km:n päässä, toinen 400km:n päässä (eli sinne ei lapsia vielä lähetetä keskenään: ovat 2 ja 4-v.)

Tukalan paikan tullen on yksi kotiäitikaveri 200 metrin päässä ja toinen 2km:n päässä. Heitä voisi pyytää apuun. Myös naapureita (2kpl) voisi pyytää ottamaan lapset hetkeksi, jos olisi ihan pakko. Lapset on kavereita keskenään ja ovat olleet toistensa luona leikkimässä.

Vierailija
18/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin 3-4 paikkaa päiväkodin lisäksi. en oikeastaan " turhan" takia lapsia hoitoon laita, silloin kun on yhdistysten kokouksia tms on pakko. muuten ollaan ihan keskenämme. pari kertaa vuodessa lapset yökylässä mummolla.

Vierailija
19/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummola, toinen mummola, ukkila, serkkula, siskoni, miehen veli, miehen sisko, miehen ystävä ja ystäväni perhe. Ne joihin voisi tarvittaessa mennä on: pojan kummi ja pari mun ystävää (jotka kylläkään eivät asu samalla paikkakunnalla, mutta kyläilemme ko. kaupungissa usein.)

Vierailija
20/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi isovanhemmat 300 km päässä. Toisen lapsen kummi asuu lähellä ja pyydettiin hoitamaan kerran viime vuonna. Toisen lapsen kummilla eivät ole olleet koskaan.

Minulla ja miehelläni ei ole sisaruksiakaan joita pyytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi