Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdellä lapsista noro, toisella kavereita kylässä

Vierailija
26.02.2024 |

Nuorimmainen sairastui vatsatautiin viimeyönä. Mies ollut kotona tämän kanssa päivän. Nyt tulin kotiin töistä, vanhemmalla lapsella VIISI kaveria kylässä. Mies ei ole heitä informoinut tartuntariskistä, edes vanhempi lapsi ei tiennyt pikkusisaruksen olevan sairas, kun oli ehtinyt lähteä kouluun ennen kuin itse näin tätä.

Onnea vaan tartunnasta näiden viiden perheille, ovat olleet täällä koko iltapäivän, käyttäneet samoja wc:itä yms normaalisti. Olen niin vihainen miehelle, miten voi ihminen olla noin vastuuton ja vetelä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään komensit miehen informoimaan näiden kavereiden vanhempia?

Vierailija
2/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästä kavereita meille jos joku perheestä missään taudissa. Silti kaverit sanoo ettei haittaa ja jos ollaan vaan sen lapsen huoneessa. Ärsyttää aina vängätä. En halua olla se k pää joka tartuttaa kaikki 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään komensit miehen informoimaan näiden kavereiden vanhempia?

En, lapsia/nuoria informoin kyllä, ovat jo 16-vuotiaita.

Vierailija
4/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en päästä kavereita meille jos joku perheestä missään taudissa. Silti kaverit sanoo ettei haittaa ja jos ollaan vaan sen lapsen huoneessa. Ärsyttää aina vängätä. En halua olla se k pää joka tartuttaa kaikki 

En minäkään. Viime syksynä kun muu perhe oli flunssassa päästin, kun lapsen kaveri sanoi ettei haittaa ja soitin vielä tämän äidille ja varmistin, tätäkään ei haitannut.

Ap

Vierailija
5/5 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin hieman väärin, Yhdellä lapsella h oro, toisella kavereita kylässä. Informoithan tässäkin tapauksissa asianosaisia :)