Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ei varmaan kelpaisi enää kukaan

Vierailija
26.02.2024 |

Jos mietin ketä tahansa tuttua miestä, niin kaikissa on jotain vikaa, jopa parhaissa. 

Paras ja komein on liian negatiivinen ja puhuu välillä pahaa muista, pidän positiivisista miehistä. Yksi kiltimpi taas sitten taas turhan arka omaan makuun ja humalassa hiukan riidanhaluinen (ainakin vaimoaan kohtaan). Eräs taas on jotenkin tönkkö sosiaalisesti, naureskelee väärissä kohdissa epäkohteliaasti (ei varmaankaan tarkoita sitä). Vanhin tuttuni taas on aivan liian siisti ja pedantti, sellainen perusespoolainen. Ja viimeisin, kaikkein eniten minua miellyttävä oli ulkonäöltään noista vähiten komea, mutta silti se, jonka olisin ottanut, jos olisi ollut pakko. Hän oli niin ihana, fiksu, sivistynyt, lämmin, antelias ja perin juurin tyylikäs tyyppi, mutta jo edesmennyt.

Onneksi olen naimisissa jo, niin ei tarvitse etsiä ketään, koska se olisi ihan helkkarin vaikeaa. Nuo kaikki ovat kuitenkin laatumiehiä jokainen.

Mieheni miellyttää minua joka suhteessa. Hän on ihan täydellinen minulle, ei yhtäkään piirrettä, joka ei olisi upea. Hän on todella pitkä ja komea, raamikas, älykäs, lämmin, positiivinen, sivistynyt, antelias, matemaattisesti lahjakas, hallittuja riskejä ottava (ei arka), hyvät ja harkitut käytöstavat (nuorena jouduin niitä vähän hiomaan) ja hänellä on loistava tyyli pukeutumisessa ja kaikessa mitä hän tekee ml. seksi. Olen ylpeä hänestä. 

Ja en nyt sitten tässä tajunnanvirtaviestissäni puhu siitä ongelmasta ollenkaan, että jos minä en kelpaisikaan kenellekään. Voisihan se niinkin mennä. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinun kanssasi vain seksin takia että saa sitä säännöllisesti koska ei jaksa ravata baareissa etsimässä panoseuraa. Et kai luule että mies rakastaa sinua.

Vierailija
22/26 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sinun kanssasi vain seksin takia että saa sitä säännöllisesti koska ei jaksa ravata baareissa etsimässä panoseuraa. Et kai luule että mies rakastaa sinua.

Sieltähän putkahti Väinämöinen, tietäjä iän ikuinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei etsi panoseuraa baareista nykyisin. 

Vierailija
24/26 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos meille miehille löytyy täältä pääkaupunkiseudulta ainakin tuhat maksullista palveluntarjoajaa. Ja määrä lisääntyy koko ajan. Muuten voiskin alkaa syömään jotain kastraatiopillereitä...

Hauskana kuriositeettina mainittakoon, että hortsut alkavat valehdella ikänsä about 25 ikäisenä.

Vierailija
25/26 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos meille miehille löytyy täältä pääkaupunkiseudulta ainakin tuhat maksullista palveluntarjoajaa. Ja määrä lisääntyy koko ajan. Muuten voiskin alkaa syömään jotain kastraatiopillereitä...

Hauskana kuriositeettina mainittakoon, että hortsut alkavat valehdella ikänsä about 25 ikäisenä.

Jotkut naiset harrastavat myös kastroivia kommentteja. Ap

Vierailija
26/26 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun luin aloitukseni uudestaan, niin jösses miten röyhkeää tekstiä. Pakko sen verran korjata, että kyse on vain yhteensopivuudesta minun kanssani, makuasioista, ei siitä, että nuo piirteet olisivat virheitä. Jollekin toiselle naiselle esimerkiksi minun mieheni jotkut piirteet olisivat turn off.

Tässä välillä minulle tuli mieleen pitkän ajan takaa eräs mies, josta silloin ajattelin, että me sopisimme yhteen. Tapasimme töissäni ja meistä tuli perhetuttuja, mutta he muuttivat pois jo kauan sitten. Kaikki mitä hän teki, oli mielestäni todella ihailtavaa, vaikka en voi tässä kertoakaan mitä se oli. Hän oli myös ulkoisesti tyyppiäni ja hänen spessu juttunsa, joka teki hänestä täydellisen, oli ylävartalon aavistuksen kumara asento.

Mutta eipä sitä tietäisi etukäteen hyvästäkään ystävästä miten homma toimisi, jos ei ole ollut seksiä. Se ratkaisee asian suuntaan tai toiseen.

Ja nämä ovat ihan kreisejä pohdintoja. Kaikkea sitä tuleekin kirjoittaneeksi ja ajatelleeksi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä