Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EikÖ nykyÄÄn naapurit

Vierailija
26.02.2024 |

Seinä naapuri rva lähti sukuloimaan ja avopuolison laps pisti pileet Ekaks ne oli pilettänyt toisessa paikassa ajettu pihalle tuli meidän rappuun .PYÖRÄT LEVÄLLÄÄN OVEN EESSÄ ,se meteli ja portaikossa ,oksenneltiin klo 3 yöllä ,mulla aamu vuoro.Joku kerkes häätää ulos ne.Luulin tytön jäänneen kotia ,laitoin kirjeen lähdin töihin sairaalaan n 3t nukuttuna tää ei jää tähä,Pariskunta tuli kotiin oli kysellyt häiriöstä oksennukesta ,jne .yläkerran huonokuuloiselta ,.jne Tulin kotiin töistä sain kuulla kunnian nainen hän soitti kotia oli niin hiljaista ja kaikki hyvin.Nauratti ,järjestin pyörät seinän sivulle aamulla , .Naapuri sai tukanleikkuun  ilmaiseksi kun oli kampaaja rva Sitten isännöitsijä ilmoitti mun koira haisee siinä on syöpä ,ilmoitettu Jouduin hommmata lääkärin todistuksen tultiin sateessa kotiin pitkä märkä turkki yläkerran muori vastaan tuli-ja syöpä .Nainen lähti käymään yöksi johonki ovikello soi olin nukaht

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörät usein haisee, ei kuitenkaan yläkerran mummon puheluiden aikana.

Märkänä bilettäminen naapurin uitetun isännöitsijän kanssa on riski syövälle. 

Oksettaa ovikellon soittelu kun on hiljaistakin. 

Hyvä että selvensit! En nimittäin ymmärtänyt koko postausta

Vierailija
22/23 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kympistä vetoa ettei ap kykene enää vastaamaan tänne mitään. Ei se keksi mitä suoltaisi.

Miten täällä raha vaihtaa omistajaa?  Laita aluksi yhteystietosi.

Kyllä mä laitan tiedot heti jos ap vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syöpä-oksennus-tarinasta kaikista pahinta oli, että oli PYÖRÄT LEVÄLLÄÄN? (Kun se kohta oli lihavoitu) 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän