Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan suihinottoa

Vierailija
26.02.2024 |

Haluan suihinottoa yli kaiken, mutta naisystävän mielestä käsihoito saa riittää, koska ei kestä edes touhutippoja suussa ja asia on vähän epämiellyttävä kuulemma hänelle. Ymmärrän tai siis yritän ymmärtää, mutta tuntuu inhottavalta, kun olisin valmis tekemään lähes mitä vaan, että saisin suihinoton. En siis ole sitä ikinä vielä kokenut mutta ajatus siitä on koko ajan mielessä.

mites muut, olisitteko valmiita olemaan ilman suihinottoa ja suostuuko naiset tähän yleensä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset sen vielä kokemaan. Minun vaimo ottaa mielellään suihin ja en nyt enää ainakaan sen kokeneena haluaisi olla ilman. 

Vierailija
2/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan olutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma. Nautin suunnattomasti suuhoidosta. Mutta heti seurustelun alussa kävi selväksi ettei tyttöystävä siihen pysty todella herkän oksennusrefleksin takia. Suhde oli ja on muuten täydellinen, ja aikana kipuilin asian kanssa. Lopulta päädyin hakemaan suuhoidot maksullisilta. Käyn sännöllisesti parin tutun palveluntarjoajan luona hoitamassa tarpeeni. 

Vierailija
4/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin tähän hommaan miehen.

Vierailija
5/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo jaksaa sen viitisen minuuttia, mutta ei ikinä loppuun asti. Eikä kyllä oo kovin innokaskaan suurimmaksi osaksi et se 5 min on harvinaista herkkua

Vierailija
6/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa ottaisikin oma-aloitteisesti joskus. 

Vierailija
7/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota suihin eikä anna myöskään nuolla itseään. Harmittaahan se

Vierailija
8/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on ilmeisesti kahta eri koulukuntaa. Toisia naisia se kiihottaa itseään ottaa suihin ja toiset tekee sen lähinnä velvollisuudentunteesta jos sittenkään. 

Vierailija
9/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, meillä 2-3 krt viikossa muija ottaa poskeen. kivat AP:lle

Vierailija
10/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina jaksa uskoa edes tähän oksennusrefleksiin. Sitä on hyvä käyttää tekosyynä.

Vierailija
11/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kortsu päälle!

Vierailija
12/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina jaksa uskoa edes tähän oksennusrefleksiin. Sitä on hyvä käyttää tekosyynä.

Joo kun et itse saa moloa kurkkuun,niin on helppo puhua sontaa.

Vierailija
13/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kun et itse saa moloa kurkkuun,niin on helppo puhua sontaa.

Miksi molo pitäisi työntää kurkkuun??? Voi ottaa ihan vain suuhun sen verran kuin mahtuu. Isommista kulleista ei edes mahdu paljoa terskaa enempää suuhun, mutta suuseksi tuntuu silti hiton hyvältä. Jos naista ahistaa, niin antaa ottaa omaan tahtiin sen verran kuin haluaa ja mies pitää kätensä kaukana naisen päästä, ettei ala ahistamaan. Kullia ei mene määräänsä enempää naisen suuhun, joten ei kannata edes yrittää työntää.

Vierailija
14/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo-Pertti peräkammarissaan heräsi taas drunkkailemaan. 

Vierailija
15/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen samaa. Ei sitä kalua tartte nieluun saakka tunkea.

Vierailija
16/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi sellaisen naisen kanssa pitäisi elää. Miksi elää suhteessa, missä ei saa edes perusjuttua?

Joten vastaus kysymykseesi on täysin sama, mikä annetaan kun kyseessä olisi pillun nuoleminen. Ei sellaisella naisella mitään tee.

Vierailija
17/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tehdä, niin kuin hydrauliikka-elokuvissa eli kurkkuun saakka ja puolipakolla? Kuitenkin se nupin alue on se kaikista herkin ja eihän varressa ole senkään vertaa tuntohermoja.

Nuppia kielellä lipoen ja vähäsen vartta mukaan imuttaen, niin hyvä tulee. 😉

T. Miehen kanssa oleva mies.

Vierailija
18/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan olutta.

Sitä, ja suihinottoja saa molempia rahalla. Ja molempia ostamalla saa vaimon lähtemään. 

Joo, en saa kotona suikkareita, mutta se on ihan ok. Seksiä saan kuitenkin tarpeeksi. Ei elämässä aina kaikkea saa, se pitää ymmärtää, ja olla onnellinen niistä asioista mitkä on hyvin. 

M45

Vierailija
19/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 20 v naisen kanssa joka ei halunnut ottaa suihin, ei varsinkaan loppuun asti. Sitten erosimme. Huono seksielämä oli suuri osasyy eroon. 

Aloin seurustella kivan naisen kanssa, mutta suhteen alkuvaiheessa tuli ilmi, ettei hän halua / tykkää ottaa suihin. Sanoin, ettei suhteesta sitten tule mitään, koska en enää ala elämään ilman suuseksiä. Noh, nainen lupasi harjoitella, ja tekikin sen. Varovaisesti aloiteltiin, kaikessa rauhassa, ja nykyään tykkää ottaa suihin. Uuh!

Vierailija
20/42 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan olutta.

Sitä, ja suihinottoja saa molempia rahalla. Ja molempia ostamalla saa vaimon lähtemään. 

Joo, en saa kotona suikkareita, mutta se on ihan ok. Seksiä saan kuitenkin tarpeeksi. Ei elämässä aina kaikkea saa, se pitää ymmärtää, ja olla onnellinen niistä asioista mitkä on hyvin. 

M45

Minäpä en elä saman ajattelumallin mukaisesti.

Silti asiat on ihan hyvin ja saan myös suihinottoja. Elämä on valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan