Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomella ei ole omaa sähköaauto merkkiä?

Vierailija
26.02.2024 |

Mistä johtuu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää perustaa autotehdas.

Vierailija
2/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomi pröööt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://sisuauto.com/hybrid/

Sisu auto valmistaa hybridejä, muttei taida täyssähköä löytyä.

Vierailija
4/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Elcat

Suomessa oli jo 80-luvulla oma sähköautovalmistaja. Aikaansa edellä. Ei ollut teknologia vielä valmista menestystuotteen tekemiseksi.

Vierailija
5/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nähdään hyvin tärkeäksi että suomalaisten dataa maksimaalisessa määrin siirtyy kiinavehkeiden kautta vieraalle vallalle.

Vierailija
6/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Elcat

Suomessa oli jo 80-luvulla oma sähköautovalmistaja. Aikaansa edellä. Ei ollut teknologia vielä valmista menestystuotteen tekemiseksi.

 

Subaru Domingoa ei varmasti alunperinkään oltu suunniteltu sähköautoksi.

Vierailija
8/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Elcat

Suomessa oli jo 80-luvulla oma sähköautovalmistaja. Aikaansa edellä. Ei ollut teknologia vielä valmista menestystuotteen tekemiseksi.

 

Subaru Domingoa ei varmasti alunperinkään oltu suunniteltu sähköautoksi.

Ihan samalla tavalla ensimmäiset Tesla Roadsterit oli aikoinaan Lotus Elise pohjalle rakennettuja. Ei sitäkään ollut tarkoitettu sähköautoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Elcat

Suomessa oli jo 80-luvulla oma sähköautovalmistaja. Aikaansa edellä. Ei ollut teknologia vielä valmista menestystuotteen tekemiseksi.

 

Subaru Domingoa ei varmasti alunperinkään oltu suunniteltu sähköautoksi.

Ihan samalla tavalla ensimmäiset Tesla Roadsterit oli aikoinaan Lotus Elise pohjalle rakennettuja. Ei sitäkään ollut tarkoitettu sähköautoksi.

 

Tesla ei kuitenkaan jäänyt nyhjäämään sen Elisen kanssa loputtomiin vaan otti seuraavia kehitysaskeleita, kuten Tesla Model S josta alkoi se varsinainen menestys.

Kaikesta koulutuksesta huolimatta tässä maassa se ei kuitenkaan konkretisoidu miksikään menestystuotteiksi, vientituotteiksi, joten mitä hyötyä siitä korkeasta koulutuksesta edes on?

 

Vierailija
10/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Elcat

Suomessa oli jo 80-luvulla oma sähköautovalmistaja. Aikaansa edellä. Ei ollut teknologia vielä valmista menestystuotteen tekemiseksi.

Noi oli käytännössä konversioita, ei omaa varsinaista autotuotantoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Elcat

Suomessa oli jo 80-luvulla oma sähköautovalmistaja. Aikaansa edellä. Ei ollut teknologia vielä valmista menestystuotteen tekemiseksi.

 

Subaru Domingoa ei varmasti alunperinkään oltu suunniteltu sähköautoksi.

Ihan samalla tavalla ensimmäiset Tesla Roadsterit oli aikoinaan Lotus Elise pohjalle rakennettuja. Ei sitäkään ollut tarkoitettu sähköautoksi.

Toisesta firmasta tuli maailman arvokkain autofirma, toisesta maininta wikipediaan.

Vierailija
12/12 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postihan noita Elcatteja jonkin verran käytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme