Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein omat eväät töihin.

Vierailija
26.02.2024 |

Töissä porukka valittaa kun työpaikka ruoka maksaa 9 euroa ja maksavat 200 euroa kk siitä plus kahvit. Ennen maksoi 4.90. Minä tein 2 euron eväät. 4 munaleipää jossa kinkkua välissä ja paistettua kananmunaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat inflaatiot lounaissa.

Vierailija
2/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä ravintolahinnoilla ole mitään järkeä syödä työpaikan lounaita. Menee kuukaudessa ihan hirveän iso raha lounaisiin ja ne harvoin on edes mitään kovin erikoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt töissä lounasta, aina omat eväät tai sitte jotain halpaa kaupasta.

Vierailija
4/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko synkkää maksaa 15 € lounaasta joka on tyylii hernekeittioa ja pala pannukakkua.

Vierailija
5/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaa ruokaa työpaikalta tai mistään lounasravintolasta. Teen omat eväät myös itse. Haen lidlistä  joskus karjalanpiirakoita paistopisteeltä  3-4 kpl ja maksaa alle 2 euroa ja se riittää itselle.

Vierailija
6/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina omat  eväät aina. Talossa ei ole kun kaksi jotka syövät ja maksavat. Ei yhtään kannata sillä hinnalla ja laadulla.

Vierailija
7/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn aina työpaikkaravintolassa. Tulee halvaksi kun ei tarvitse oikein muuta koko päivänä enää syödä.

Vierailija
8/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää.

Ja kuulostaa hyvältä eväät.

Vierailija
9/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Haluatko papukaija merkin ja taputuksen olalle? "Onneksi olkoon Jorma Petteri Jokunen!"

Vierailija
10/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän työpaikalla edes ole mitään lounasravintolaa tms. Kaikki tekevät omat eväät.

Vierailija
11/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn aina työpaikkaravintolassa. Tulee halvaksi kun ei tarvitse oikein muuta koko päivänä enää syödä.

Elimistölle ei ole järkevää syödä noin harvoin ja tankata kerralla kaikki energia yms.

Vierailija
12/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta koskaa ruokaa työpaikalta tai mistään lounasravintolasta. Teen omat eväät myös itse. Haen lidlistä  joskus karjalanpiirakoita paistopisteeltä  3-4 kpl ja maksaa alle 2 euroa ja se riittää itselle.

En syö itsekään koskaan työpaikan ruokalassa, mutta en myöskään ymmärrä miten neljä karjalanpiirakkaa vertautuu tasapainoiseen ja monipuoliseen lounaaseen? Einestä ja pullaahan nyt saa aina syötyä halvalla, siinä ei ole mitään uutta.

Noin 2-3 euroa päivässä maksaa monipuolinen ja terveellinen lounas kasviksineen, kun itse tekee. Toki neljä karjalanpiirakkaa on vielä halvempaa, mutta aika karmaiseva setti ravintoarvojen puolesta.

Vierailija
13/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, pakko ollut siirtyä omiin eväisiin ja niin on tehnyt moni työkaverikin. Aiemmin käytiin aina syömässä lounasravintolassa. Lounas maksaa jo lähes 14 €, sillä rahalla tekee aika monta annosta ruokaa kotona.

Harmillinen tilanne, mutta pakko säästää kun kaikki on nykyisin niin kallista ja työt voi loppua milloin vaan. 

Vierailija
14/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen työpaikkalounas oli päivän kohokohta. Mutta ei enää. Onko muille käynyt samoin, ettei se ruoka enää maistu, vaan mieluummin syö eväitä kuin työpaikkaruokalan eineksiä 

Vierailija
15/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joskus eväät töissä kotiin syötäväksi.

Vierailija
16/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu IS tai MTV tekemään juttu, oli mahtava uutinen.

Vierailija
17/17 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tehnyt eväät ja en ymmärrä miten siitä jaksetaan päivitellä.

Omat eväät on esim. maustamaton jugurtti, manteleita ja auringonkukan siemeniä sekaan ja hedelmä, ehkä siemennäkkäri sulatejuustosiivulla. Kevyet eväät, mutta pärjään kevyessä työssä. Kaikki muut paikan naiset käyvät jossain lounaalla, lisäksi kahvitauolla on aina joku pulla tai leivonnainen. Jos ostan jotain vähän kalliimpaa niin aina on arviota, miten mulla on rahaa. Itse en taas millään raskisi ostaa joka päivä lounasta ja erikseen vielä kahvia.

Yksi kokeili vähän aikaa omia eväitä ja myönsi ison säästön, mutta nämä muut painostivat sen takaisin lounaille, siis joka päivä "ai sääkin oot alkanut syömään vain silmänruokaa", "et kai sääkin vaan nyt ala tuohon eväsvouhotukseen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän