Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laadukkaan uuden suhteen löytämisen vaikeus yllättänyt eron jälkeen?

Vierailija
25.02.2024 |

Onko sinulle käynyt siten, että tunnet jättäneesi taaksesi epätyydyttävän suhteen, mutta sitten onkin tullut yllätyksenä ettei kenties senkään veroista uutta suhdetta niin vain löydykään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tiesin että se riski on otettava. Mutta totesin että olen mieluummin yksin kuin puolivillaisessa. 9 vuotta siihen meni että kohtasin elämäni rakkauden. En voi katua hetkeäkään, kun lopputulos on tämä. 

Vierailija
2/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en odottanutkaan löytäväni enää suhdetta. En halunnut päästää enää ketään lähelle. 

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse eronnut, mutta omassa tuttavapiirissä kaikki ovat löytäneet paremman suhteen kuin se mikä ennen oli. On opittu virheistä ja valittu puoliso, jonka kanssa on yhteistä tekemistä, yhteiset arvot jne. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Monesti on niin, että eron osapuolet ovat molemmat ihan hyviä ihmisiä, mutta eivät vain sovi alkuunkaan yhteen.

Vierailija
4/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin tullut yllätyksenä. Sehän on näköjään täysin mahdotonta. 

Vierailija
5/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini sanoi oppineensa, että kun menee autta pakoon, tulee karhu vastaan.

Vierailija
6/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen saanut olla täysin rauhassa, kun en käytä tinderiä, en harrasta nykymuotoisa deittailua, enkä käy karjalaumafestareilla, enkä kuuntele iskelmämusiikkia.

Vierailija
7/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu että miten laadukkuus mitataan. Nykyisessä suhteessa jotkut asiat on tyydyttävämmin kuin vanhassa, mutta ei kaikki.

Vierailija
8/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja tarkoittaa "laadukkaalla"? Itseään laadukkaammalla?

Vierailija
9/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdesti naimisissa ja kahdesti eronnut. Parempaan vaan aina vaihtanut. Nykyinen on paras tähänastisista. Helppoa ollut tähän mennessä löytää mieluisia kumppaneita. Voi olla, että vaikeutuu, kun mittarissa alkaa olla 70+?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi