Minun mies on komea
Hänellä on leveät hartiat on vahva ja vihreät silmät
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole. Ex oli, mutta yhtään ei ole ikävä.
Miksi edes mainitsit exäsi?
Minun on kanssa komea, mutta sitä uhkaa karkotus. Ei se kyllä tee muuta kuin nukkuu, syö ja panee.
Vierailija kirjoitti:
Minun on kanssa komea, mutta sitä uhkaa karkotus. Ei se kyllä tee muuta kuin nukkuu, syö ja panee.
Minne?
Liian komea ei saa olla, siinä pitää olla vaan sitä jotain.
Voisiko olla myös hirveä pelko jos kaikki kuolaa miehen perään, töissäkin paljon upeita naisia.
Ei sovi olla yhtään turhan mustasukkainen tai vainoharhainen.
Mun miesystävä on myös komea. Aiemmat eivät ole olleet, koska persoona on ollut aina se tärkein. Tässä ihmisessä vaan on sattunut yhdistymään kaikki mitä toivoa voi.
Välillä havahdun siihen, että en ole edes kuullut mitä hän puhuu minulle, kun olen vain uppoutunut tuijottamaan häntä.
Liian komea voi olla ihmisenä feikki, pelimies tai narsisti hyvinkin helposti. Moni kakku päältä kaunis mutta.......🚩🚩
Ei pidä paikkaansa. En ole miehesi, vaikka komea olenkin!
Mullakin oli hiljattain komea mies. Hän oli liiankin tietoinen ulkonäöstään ja itsestään. Heti alkuun heitti niitä epäilyksen siemeniä ilmaan ja toteenhan ne kävi. Täysin epäluotettava pelimies. Hyi....!
Vierailija kirjoitti:
Liian komea ei saa olla, siinä pitää olla vaan sitä jotain.
Voisiko olla myös hirveä pelko jos kaikki kuolaa miehen perään, töissäkin paljon upeita naisia.
Ei sovi olla yhtään turhan mustasukkainen tai vainoharhainen.
Ei kuolaa, koska mieheni on introvertti eikä käy juuri missään. Lisäksi hän on ujo.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli hiljattain komea mies. Hän oli liiankin tietoinen ulkonäöstään ja itsestään. Heti alkuun heitti niitä epäilyksen siemeniä ilmaan ja toteenhan ne kävi. Täysin epäluotettava pelimies. Hyi....!
Ei ole tuolla lailla komea, että olisi tietoinen siitä.Omasta mielestään ei ole edes komea, mutta on tosi miehekäs ja komeat piirteet kasvoissa.
Jaahas...
Minun mies- höperö vauhdissa osa 97🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Tarkoittaako ap isäänsä, kun kirjoitustyyli on kuin 5- vuotiaalla...
Toivottavasti on myös sisäistä komeutta. Loppupeleissä luonne ja tavat näyttävät sen todellisen komeuden/kauneuden tai rumuuden.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on myös sisäistä komeutta. Loppupeleissä luonne ja tavat näyttävät sen todellisen komeuden/kauneuden tai rumuuden.
On.<3
Syökö hän myös kolmea leikkelettä aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Ei syö mitään
Vierailija
Ei syö mitään
Juu, mielikuvitusmiehet on siitä hyviä että niitä ei tartte ruokkia!
Jää leikkeleet sun muut itselle, parempiin suihin...
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mun mies ei ole. Ex oli, mutta yhtään ei ole ikävä.