Se tunne kun oma mies mokaa sukujuhlissa!
Piti sitten mennä vetämään lärvit ja sekoilemaan sukujuhlissa, piti sitten lääppiä kaverin tyttöystävää, piti sitten kaataa tarjoilla ollut kakku telineineen, piti sitten lopulta sammua pöytään. Miksi helvetissä häpeä on mun? Miksi kaikki puhuu se on Ullan mies ja supinsupi. Mieheni on ihan oma yksilönsä. Miksi negatiivisissa asioissa nimeni liitetään häneen mutta positiivisissa asioissa kunnia on yksin miehen?
Kommentit (32)
Se miten tuo liittyy sinuun on se, että ihmiset ajattelee että miten olet ylipäätään tuollaisen miehen kanssa. Sua katsotaan siis valintasi vuoksi. Kukaan ei pakota, mutta olet silti! Hyväksyt siis tuon käytöksen ainakin siinä määrin, että haluat silti olla tuollaisen miehen kanssa. Kyllähän se siinä mielessä sinuunkin liittyy, ja varmasti sitä ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tästä eteenpäin? Oon kyrpiintynyt näihin sekoiluihin. Luulin joskus että mieskin tulis järkiinsä jossain vaiheessa mutta aika kuluu ja kuluu. Ehkä se vaan on sika!
Ajattelitko, että kunhan jonkun miehen saat, niin voit sitten kouluttaa hänet mieleiseksesi? Voin kertoa, että et ole ainut, joka on epäonnistunut tuon suunnitelman toteuttamisessa.
Jos ne oli sun suvun juhlat, niin puolisosi on Ullan mies, ei Antti Järvinen.
Jos meidän suvussa olisi tuollainen rapa-juoppo joka ei osaa käyttäytyä, niin en kyllä todellakaan kutsuisi mihinkään juhliin sitä. Jos ei kerran edes ollut ensimmäinen kerta, niin ihmettelen miksi edes kutsuttiin, ja ihmettelen myös miksi hän ei itse häpeä käytöstään niin paljon ettei tulisi vaikks kutsuttaisi kun tietää juovansa itsensä tuollaiseen kuntoon. Lisäksi ihmettelen miksi yhä olet hänen kanssaan vaikka tuo on toistuvaa.
Aloitus on yhtä totta kuin Salatut elämät.
Vierailija kirjoitti:
Viina on viisasten juoma, ei mulla muuta.
Tottahan tuo. Viisaat juovat viinaa että kestävät elämää tyhmien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne oli sun suvun juhlat, niin puolisosi on Ullan mies, ei Antti Järvinen.
Kuka Antti? No, se Ullan mies.
Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Suomen yleisin parisuhde lienee alkoholisti sydän läheisriippa. Riippa odottaa ja odottaa, että se toinen muuttuisi . . .
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on yhtä totta kuin Salatut elämät.
Oletko ap, vai mistä tiedät? Ihan kun olisi joku uutinen että Suomi on täynnä juoppoja.
Tuo kakun kaataminen ja pöytään sammumine, huohh.
0/5
Kunnon nainen osaisi pitää miehensä ruodussa, kun ovat samassa paikassa.
Sama meillä. Miehellä meni keskustelussa Monet ja Manet sekaisin. Hitto että hävettää vieläkin, vaikka tuosta on kohta 10 vuotta.
Miehet on sikoja, naiset pitää eläimistä.