Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko todella ihanan sinun tyylisesi vaatteen vaikket tarvitsisi?

Vierailija
25.02.2024 |

Eli jos vaatteita on tarpeeksi mutta vastaan tulee täydellinen ihanuus...  

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaan tulee ihanuus, niin ostaisin kyllä. Minulla on niin vähän vaatteita, että tarvitsisin enemmän ( koska nyt joudun pesemään jatkuvasti pyykkiä ja en tiedä onko se nyt yhtään vähempää ekologista kuin ostaa vaatteita). Mutta minulla on tosi huono vaatesilmä. Eilenkin olin viisituntia kauppakeskuksessa pyörimässä eikä vastaan tullut mitään " pakko-ostaa -kamaa". Vain ne ostin, mille oli tarvetta ja eivät olleet vaatteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran ostanut, olikohan 2002 ja käytän sitä villakangastakkia edelleen. Maksoikin silloin hurjat 85€.

Vierailija
4/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tyyliä.

Vierailija
5/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan opetella pois siitä tavasta, mulla on jo tarpeeks paljon vaatteita

Vierailija
6/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä olisi joku tosi ihana printti, esim T paita voisin ostaa. Olen hulluina söpöihin juttuihin. Jos siinä olisi joku disney hahmo ja olisi hieno niin voisin ostaa.!

Vierailija
7/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu... 

Jos kaapissa on kyllä vaatteita, muttei kivoja, niin saatan ottaa vaatekaapistani kassillisen hyväntekeväisyyskirppikselle vietäviksi ja ostaa sen täydellisen ihanuuden. 

Riippuu myös rahatilanteesta ja paljonko ihastuksen kohde maksaa. Esim. parin euron upean kirpparilöydön ostan aika todennäköisesti, ja pistän jotain kaapistani kiertoon, jotta saan tilaa. 

Vierailija
8/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele yyhhoo äidin tyyli.

Hompsuinen, huolittelematon,tyylitön,mauton ja halpa. 

Kirpputorin alelaarin mannekiini. Eipä paljoa maksa tyylitaju jos ei oo tyylitajuu.

Vierailija
9/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska shoppailee mutta jos nyt vastaan joku ihanuus tulisi niin kyllä ostaisin. 

Vierailija
10/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä olisi joku tosi ihana printti, esim T paita voisin ostaa. Olen hulluina söpöihin juttuihin. Jos siinä olisi joku disney hahmo ja olisi hieno niin voisin ostaa.!

LunttuLook pukee sua.

Vierailija
11/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan.

En harrasta kalliita vaatteita. Joitain yksittäisiä kalliimpiakin on, mutta suurin osa on Lindexiä, Cittaria, Zizziä jne. eli kertaostos on liki aina alle 50€. Semmosen heräteostoksen hankinta ei kirpaise.

Vierailija
12/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Lähipiiriläisetkin osaa jo bongata niitä minunlaisia vaatteita. On vaan niin selkeästi oma tyyli enkä koe siitä huonoa omatuntoa.

Vierailija
13/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin, mutta nykyään kun kaikki on kallistunut niin paljon että kaikki rahat menee asumiseen ja ruokaan, niin en osta enää.

Vierailija
14/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, mutta vain jos on tarpeeksi laadukas ja mieluiten 70-90-luvulta. Silloin vaatteet tehtiin kestämään. Samalla laitan poistoon huonolaatuisemman. Ostan kaikki vaatteet nykyään second handinä.

Vierailija
15/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, varsinkin kesämekkoja. Kesä on niin lyhyt, että se saa mut menemään sekaisin 👗

Vierailija
16/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia vaatteita tulee kerran useamman vuoden välein vastaan, niin yleensä on jo edelliset niin loppuun käytettyjä, että vaikken sitä juuri sillä hetkellä tarvitsisi, niin kyllä se käyttöön menee.

Vierailija
17/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Sellaisia vaatteita tulee vastaan niin harvoin, että tarttuisin tilaisuuteen. Toki vaatteen tulisi olla sellainen mikä päätyy käyttöön. Ostan vain vaatteen tai kaksi vuodessa, niin yksi voi hyvinkin olla täydellinen.

Vierailija
18/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele yyhhoo äidin tyyli.

Hompsuinen, huolittelematon,tyylitön,mauton ja halpa. 

Kirpputorin alelaarin mannekiini. Eipä paljoa maksa tyylitaju jos ei oo tyylitajuu.

yh:n tyyli:

pitkät kalsarit eli legginsit (mustat tai lepardikuvioiset)

värjätty siilitukka, kilo lävistyksiä, töhritty iho

laukkuna lähikaupan muovikassi täynnä siideritölkkejä

Vierailija
19/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. 

Mulla on kyllä paljon vaatteita, mutta täydellisiä tulee vastaan yhä harvemmin, joten ilman muuta ostan aina. 

Mä käytän vaatteitani vuosikausia, jopa vuosikymmeniä. Ostan harvoin, mutta hyvää. 

Vierailija
20/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Haluan, että vaatteet jotenkin tuo esiin mun persoonaa. Eli vaikka ei olisi pakollinen ostos, niin ostan ja käytän. Vanhat vien Konttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi