Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla taas niin laiha, että ihmiset kauhistelisivat sitä

Vierailija
25.02.2024 |

Kuten nuorena olin. Olen masentunut olemaan keski-ikäinen ylipainoinen, joka on kaikille ilmaa, eikä kukaan huomaa tai huomioi mitenkään. N46

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭👍

Vierailija
2/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan laihduttamaan, kyllä se onnistuu

Vierailija
4/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala anorektikoksi.

Vierailija
5/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat olla kuin joku Kananen?🤮

Vierailija
6/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä löysää nahkaa niin et enää halua. 

Vierailija
7/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kauhistelis sitä nahan määrää

Vierailija
8/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina katsellut ihmisiä esim. kaupoissa ja kyllä se niin on, että mitä hoikempi niin sitä paremmalle näyttää ja vaatteet näyttää hyvältä päällä ja nuorekkaampi olemus. Ja kyllä, olen alkanut laihduttamaan ja saanut muutamia kiloja jo pois ja ollut huomaavinani, että minua on katsottu myönteisemmin. Ja oma olo on ollut heti vähän parempi kun laihtunut eli aion jatkaa. Nuorena painoin 49kg ja sitä kauhisteltiin. Silloin se tuntui ahdistavalta, mutta nyt olisi ainoastaan imartelevaa ja saisi ainakin huomiota. N46

Vierailija
9/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat nyt 164/75 eli on siitä vara laihtuakin.

N46

Vierailija
10/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viime aikoina katsellut ihmisiä esim. kaupoissa ja kyllä se niin on, että mitä hoikempi niin sitä paremmalle näyttää ja vaatteet näyttää hyvältä päällä ja nuorekkaampi olemus. Ja kyllä, olen alkanut laihduttamaan ja saanut muutamia kiloja jo pois ja ollut huomaavinani, että minua on katsottu myönteisemmin. Ja oma olo on ollut heti vähän parempi kun laihtunut eli aion jatkaa. Nuorena painoin 49kg ja sitä kauhisteltiin. Silloin se tuntui ahdistavalta, mutta nyt olisi ainoastaan imartelevaa ja saisi ainakin huomiota. N46

Sinun kannattaa miettiä, kenen huomiota kaipaat. Joidenkin tiettyjen ihmisten? Voin vakuuttaa sinulle, että tavallinen tuntematon keski-ikäinen mamma julkisella paikalla ei kiinnitä erityisemmin kenenkään huomiota, oli painoa sitten 50 kg tai 90 kg. Poikkeuksellisen näyttävä tyyli pistää tietysti aina silmään, painosta riippumatta. 

Vierailija
11/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien väli, siellä vastaus. Kuinka paljon tuhlataankaan energiaa laihuuden ajattelemiseen? Ja ylipäänsä siihen, että olisi muiden silmissä muka jotain. Ei se ole mitään elämää. 

Vierailija
12/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaikutat aika pipiltä päästäsi

Vierailija
13/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saisi enää samaa huomiota laihuudella, koska näyttäisit kuihtuneelta. Nuorena pelkkä laihuus "pukee", koska elimistö on luonnostaan lihaksikas. 

Nyt nelikymppisenä panosta mieluummin kiinteytymiseen hyvän lihaskunnon kautta. Hoikkuus ja sopusuhtaisuus tulee siinä samalla. Myös parempi itsetunto ja hyvä olo omassa kropassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi