Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut mieheen jonka epäilen harrastavan jotain hämäriä puuhia. Puhukaa minulle järkeä!

Vierailija
25.02.2024 |

Eli tutustuin jonkin aikaa sitten erääseen mieheen ja ihastuin häneen heti ihan toden teolla. Huomasin pian että hänen jutuissaan on joitakin ristiriitaisuuksia, siis ihan pienissä normaaleissa jutuissa. Olen ajatellut että ehkä hän vain on hajamielinen tai olen itse ymmärtänyt joitakin asioita ensin väärin. Kuitenkin viime kerralla hän kertoi täysin vakavalla naamalla muuttavansa hyvin pian toiseen kaupunkiin, kunnes vähän ajan päästä sanoi että juttu olikin täysin keksitty eikä oikeasti ole muuttamassa mihinkään. Olin vähän ihmeissäni koska yleensä tunnistan jos joku valehtelee, mutta tuossa tilanteessa se ei olisi tullut mieleenkään. Hän on myös kertonut hieman outoja juttuja yhteisistä tutuistamme ja niitä oli vähän vaikea uskoa. Toki en lähtökohtaisesti haluaisi epäillä mitä toinen sanoo tai kertoo, ja kyllähän oudolta kuulostavat asiatkin voivat olla totta.

Hän käyttää kuulemma pelkästään käteistä rahaa ja kuljettaa suuria summia mukanaan esim. baarissa. Muutenkin hänellä on kalliita tavaroita ja vaatteita, mutta enhän minä voi tietää mistä rahat niihin tulee eikä se minulle kuulukaan. Viimeksi kuitenkin yritin vähän udella niistä niin hän sanoi että nyt sä epäilet että olen joku rikollinen ja pidät mua jonain hämärähemmona. Kerran häneltä myös jäi vähän tavaroita luokseni ja niiden joukossa oli minigrip-pussi jossa oli jäämiä jostain jauheesta. Haistoin sitä ja tuoksu oli ehkä vähän saippuamainen.

On varmaan muitakin asioita mutta en nyt äkkiseltään muista kaikkea. Olen yrittänyt järkeillä tälle kaikelle jotain luonnollista selitystä ja ajatellut että ehkä hänessä ei kuitenkaan ole mitään epäilyttävää. Hän on ollut minulle aina tosi mukava ja olen niin kovasti ihastunut etten osaa ajatella mitään pahaa. Olen ihan aikuinen nainen ja tuntuu kuin olisin menettänyt järkeni täysin. Voiko tälle kaikelle olla joku luonnollinen selitys?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku diileri varmaan.

Vierailija
2/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä jännämies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäbä ei osaa selittää tekemisiään, ei hän ihan rehellinen kansalainenkaan ole. En ymmärrä miksi naiset lankeaa tuollaisiin.

Vierailija
4/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti ole puhtaat jauhot pussissa. Hehe.

Vierailija
5/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Tässä sulle järkeä ap: keksi joku muu harrastus.

Vierailija
6/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri M?

Vierailija
7/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on katsellut Animal Kingdomia tai Peaky Blinderssia. 

Vierailija
8/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän on epäilyttävää touhua miehellä.

Vierailija
9/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy häneltä suoraan siitä Minigrip-pussista, jos siis haluat uskoa hänen selityksiään?

Minusta tyyppi vaikuttaa oudolta. Kiertäisin kaukaa. 

Vierailija
10/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri M , kiertäisin todella kaukaa!

Vierailija
11/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Sofia suotta hermoile. Miehelläsi vain on hieman ongelmia luottotietojen kanssa ja joutuu kantamaan maahantuontiyrityksensä kassaa mukanaan. Olisiko nyt vuorossa rysäpyynti katiskan sijaan?

Vierailija
12/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunista loppua tässä tarinassa. 

Vierailija
13/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rakastuu aina komeaan jännä mieheen. Eli huumeita sekin käyttää ja myy. Olet syyllinen myös jos jää kiinni. Samoin kävi minun yhdelle tutulle naiselle jonka mies välitti huumeita. Se mies vei naisen asuntoon repussa huumeita ja naista syytettiin myös ja sai 2 vuotta ehdotonta vankeutta.

Vierailija
14/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, voin kokemuksesta sanoa että saatat yhtäkkiä huomata olevasi väkivaltatilanteessa ( et sen miehen toimesta välttämättä vaan jos se on huumetyyppi niin siltä voidaan periä velkoja ) tai tilanteessa jossa olet rikoksen silminnäkijä. 

Mulla oli suhde tällaiseen. Kyseinen ihminen oli mestari peittämään asiaa. Sitten yhtäkkiä olinkin jo pelottavassa tilanteessa. Lopetin suhteen. 

Voit myös joutua rikoksen uhriksi, esim. Sulta voidaan periä keksittyjä velkoja. 

Vierailija
15/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä naisia oikein vaivaa? Kun on ilmiselvä rikollinen, yritetään etsiä luonnollista selitystä ja sitten kun on kunnollinen mies, yritetään etsimällä etsiä vikoja.

Vierailija
16/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän on epäilyttävää touhua miehellä.

Eikä niin VÄHÄNKÄÄN!

Vierailija
17/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerran häneltä myös jäi vähän tavaroita luokseni ja niiden joukossa oli minigrip-pussi jossa oli jäämiä jostain jauheesta. Haistoin sitä ja tuoksu oli ehkä vähän saippuamainen."

Onko tämä joku trollaus, vai etkö muka tuonkaan jälkeen tiedä mistä on kyse..

Vierailija
18/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko sitten kun poliisi tekee kotietsinnän luoksesi? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, sossu voi ottaa huostaan jos katsoo sinun pyörivän huumepiireissä.

Vierailija
19/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippuakauppias

Vierailija
20/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerran häneltä myös jäi vähän tavaroita luokseni ja niiden joukossa oli minigrip-pussi jossa oli jäämiä jostain jauheesta. Haistoin sitä ja tuoksu oli ehkä vähän saippuamainen."

Onko tämä joku trollaus, vai etkö muka tuonkaan jälkeen tiedä mistä on kyse..

Jos mies on leipurimestari ja pussissa jotain leivontaan kuuluvaa. Säästäväinen mies ei heitä pusseja roskiin säästää seuraavan rieskan tekoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi