Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö introvertti hostelleja?

Vierailija
25.02.2024 |

Vai meneekö loma pilalle?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon itse introvertista sekä siitä, minkä verran arvostaa vaikkapa unta, onko ylipäätään herkkäuninen jne.

Jos on tottunut reissaaja eikä kaipaa muuta kuin yösijaa, hostelli varmaan menettelee, jos siellä pystyy nukkumaan. Jos siellä on hirveä biletys meneillään pitkin yötä, niin voisin kuvitella, että introvertilla menee nopeasti hermo, kun taas sosiaalinen ekstrovertti menisi mukaan bilettämään.

Jos hostellissa on tarkoitus myös levätä valveilla ollen, suosittelen jotain muuta vaihtoehtoa, esim. jotain mökkiä, jossa on omat tilat.

Mä en introverttina pysty matkustamaan yöjunallakaan jonkun random-tyypin kanssa. Ahdistaa niin paljon se, ettei ole omaa tilaa muuta kuin pelkkä sänky. Tai jos jompikumpi vaikkapa kuorsaa tai pieree unissaan - kauhea ajatus.

Vierailija
22/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hostelleissa on myös yksityishuoneita. Myös dormit ovat ok (voi ottaa all female dormin) jos vähän katsoo hostellin kuvauksesta, millaisille ihmisille sitä mainostetaan; onko biletyskuvia vai esim. työmatkaajia tai perheitä. Itse olin kerran yksin reissussa ja lähinnä nukuin dormissa. Siellä muutkin tahtoivat nukkua. Oli rauhallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi