Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeeraava näky Tokmannin kassahihnalla lapsilla oli kaikilla 2kg karkkivasut ostoksina illaksi

Vierailija
25.02.2024 |

Satun tietämään että syöpöttelevät ne illan aikana  ei siis mihinkään kaveeri "kekkereihin" tarkoitettuja vasuja

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuushijauhe olisi kyllä maistuvaisenpata.

Vierailija
62/63 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää miksi tälle puppaääliölle on tuo vasu-sana pakkomielle.  Tuossa tyypissä riittäis päätohtorille töitä moneksi vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pysäyttävä hetki, kun lihanhinta ja luomivihannesten hinta on niin korea, että vanhempien palkka riittää vain roskaan. Tämä on pysäyttävä tunne jäätävillä sivuvärinöillä. Marjojen hinnatkin on sellaisia että michelin talvitakki porvarivanhukset vain kykenevät mustikoita ja herkkuja ostelemaan leveillä lompakoilla.

 

Lasten pitää kesätamineissa talvellakin raahautua markettiin ostamaan myrkkykarkkeja, koska ne on suhteessa paljon edullisempia kuin aidot luonnon marjat, sisäfileet ja luomusti tuotetut vihannekset... Tähän on menty ja haluttu että lapset myrkyttää itseään edullisemmin. Ei haluta maksaa vanhemmille palkkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi