Sokeeraava näky Tokmannin kassahihnalla lapsilla oli kaikilla 2kg karkkivasut ostoksina illaksi
Satun tietämään että syöpöttelevät ne illan aikana ei siis mihinkään kaveeri "kekkereihin" tarkoitettuja vasuja
Kommentit (63)
Olis kiva tietää miksi tälle puppaääliölle on tuo vasu-sana pakkomielle. Tuossa tyypissä riittäis päätohtorille töitä moneksi vuodeksi.
Tämä on pysäyttävä hetki, kun lihanhinta ja luomivihannesten hinta on niin korea, että vanhempien palkka riittää vain roskaan. Tämä on pysäyttävä tunne jäätävillä sivuvärinöillä. Marjojen hinnatkin on sellaisia että michelin talvitakki porvarivanhukset vain kykenevät mustikoita ja herkkuja ostelemaan leveillä lompakoilla.
Lasten pitää kesätamineissa talvellakin raahautua markettiin ostamaan myrkkykarkkeja, koska ne on suhteessa paljon edullisempia kuin aidot luonnon marjat, sisäfileet ja luomusti tuotetut vihannekset... Tähän on menty ja haluttu että lapset myrkyttää itseään edullisemmin. Ei haluta maksaa vanhemmille palkkoja.
Perunamuushijauhe olisi kyllä maistuvaisenpata.