Raskaana laskettelu?
Tein positiivisen raskaustestin, mutta pitäisi lähteä viikon päästä leville laskettelemaan.
luin että laskettelua pitäisi raskaana ollessa välttää. Kannattaisiko minun perua reissu? Muut kuitenkkn ovat joka päivä mäessä.
En usko että kaatuisin, mutta onko näin raskauden alussa kaatuminen vaarallista?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata koko raskausaikana liikkua talvella ulkona kun siellä saattaa kaatua
-ohis
Ja kesälläkin voi kaatua. Näin voi oikeuttaan itselleen sohvalla makoilun ja ihmetellä miten niitä raskauskiloja tuli 30.
Suihkussa sitä vasta voi kaatuakin, suihkussa ei pidä käydä raskausaikana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat terveen lapsen, en suosittele laskettelua.
Anteeksi mutta miten se lapsi siitä laskettelusta sairastuisi?
Ei mitenkään.
Tämä on palstahullun aloitus, joka luki varmaan anni vuohijoen haastattelun.
Ruuhkaiset koulujen talvilomarinteet. Vaikka et itse kaatuisi, voidaan sinuun törmätä niin, että kaadut.
Autoilu on paljon vaarallisempaa. Mene vaan
Vierailija kirjoitti:
Autoilu on paljon vaarallisempaa. Mene vaan
En ehdi kävellen viikossa.
Minä kävin pyörälenkillä päivä ennen synnytystä.
Mikä ihmeen pelottelu- ja sääntökulttuuri nykyään vallitsee? Ei saa tehdä sitä ja tätä, ei saa syödä tuota ja varsinkaan ei sitä.
Alkuraskaudessa kohtua suojaa luinen lantio ja alkio/sikiö on siellä vielä varsin väljässä turvakuplassa. Kaatuminen tai isku ei sitä vahingoita, mutta toki massiivinen muhjoutuminen ja siihen liittyvä kehon stressi olisi raskauden jatkumiselle - tämän tyyppisiä seuraa todennäköisemmin esim. autoilusta kuin laskettelusta. En tiedä sinun laskettelustasi, mutta minun lasketteluun ei kuulu mainittavat kemialliset altisteet.