Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa tunsitte enemmän exäänne kohtaan inhoa vai vihaa?

Vierailija
25.02.2024 |

Itsestäni tuntuu että tunnen häntä kohtaan enemmän inhoa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etova oli, en halunnut edes koskea enää. Sit kun olin potkassu pois, rääkkäs niin paljon naisystävänsä kanssa lastani ( joka toinen viikoloppu) sen jälkeen pelkkää vihaa. Ei edes puhuta nykyään. 

Vierailija
22/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja ikävää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä pelkkää välinpitämättömyyttä. Yhtä vieras kuin kuka tahansa vieras ihminen. 

Vierailija
24/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, haaveilen melkein joka päivä seksistä exän kanssa. Vaikka muuten oli mahdoton kumppani 

Niin tämä onkin jännä että tällaistakin on, vaikka inhoonkin 😅 tai välillä ajattelen että se nyt viimeisimpänä. 

Saanko kysyä millä tavalla mahdoton. 

Ja se joka luulee että olen tunteiden vietävissä, niin en. En aio mennä nussimaan exääni. 

ap 

Vierailija
25/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, haaveilen melkein joka päivä seksistä exän kanssa. Vaikka muuten oli mahdoton kumppani 

Niin tämä onkin jännä että tällaistakin on, vaikka inhoonkin 😅 tai välillä ajattelen että se nyt viimeisimpänä. 

Saanko kysyä millä tavalla mahdoton. 

Ja se joka luulee että olen tunteiden vietävissä, niin en. En aio mennä nussimaan exääni. 

ap 

Mahdoton alkon ja talouden kanssa. Mutta voi veljet osasi koskettaa

Vierailija
26/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Miksi ihmeessä olisin ollut yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jota inhoan tai vihaan? Rakkautta tunsin tietenkin, kuten normaalit ihmiset.

Ei kun silloin kun hän oli ex.

ap

No eihän se rakkaus hetkessä katoa, eli aluksi kyllä. Sitten ihan normaaliin ystävyyteen kuuluvia tunteita. Katso kun täällä todellisessa maailmassa, normaalien, tasapainoisten ihmisten keskuudessa, parisuhteet ja niiden päättymiset eivät ole mitään draamaa ja taistelua.

No minä en sille mahtanut mitään että ex ei oliut normaali vaan petti. Siinä ja monessa muussakin tilanteessa kuule inhon ja vihan tunteet ovat ihan normaaleita ja se että niitä tuntee ei tarkoita että jotenkin älämölöä pitäisin exän suuntaan. Ystävyys olis

Niin. Epävakaat ja narsisimin piirteitä ilmentävät ovat suurella todennköisyydellä valehtelijoilta ja pettäjiä. Alinta pohjasakkaa .

Vierailija
27/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Miksi ihmeessä olisin ollut yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jota inhoan tai vihaan? Rakkautta tunsin tietenkin, kuten normaalit ihmiset.

ap

No eihän se rakkaus hetkessä katoa, eli aluksi kyllä. Sitten ihan normaaliin ystävyyteen kuuluvia tunteita. Katso kun täällä todellisessa maailmassa, normaalien, tasapainoisten ihmisten keskuudessa, parisuhteet ja niiden päättymiset eivät ole mitään draamaa ja taistelua.

No minä en sille mahtanut mitään että ex ei oliut normaali vaan petti. Siinä ja monessa muussakin tilanteessa kuule inhon ja vihan tunteet ovat ihan normaaleita ja se että niitä tuntee ei tarkoita että jotenkin ä

No jos ihan analysoimaan aletaan, niin vaikutti kyllä että hänellä tuo pettäminen johtui ennemminkin huonosta itsetunnosta kuin narsismista tai epävakaisuudesta.

ap

Vierailija
28/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku kiduttas  20v ajeluttas metsä teitä  uhkailisi arkuun laittaa kuten itse teki.

Vierailija
29/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpaakaan. Kyllästymistä.

👍Veit sanat mun näppäimiltä 😁

Mie kans kyllästyin.

Vierailija
30/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No minä en sille mahtanut mitään että ex ei oliut normaali vaan petti. Siinä ja monessa muussakin tilanteessa kuule inhon ja vihan tunteet ovat ihan normaaleita ja se että niitä tuntee ei tarkoita että jotenkin ä

Ei pettäminen kenestäkään narsistia tee. 

Vierailija
31/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä kiinni negatiivisiin tunteisiin. Käy ne kaikki läpi yksi kerrallaan ja sit päästää irti. 

Vierailija
32/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Keskimääräinen av-mamma ei ole normaali tai tasapainoinen. 

Vierailija
33/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kevyttä ärtymystä. 

Vastoin joidenkin kuvitelmia ihminen muuttuu jatkuvasti. Sitä kutsutaan oppimiseksi. Aina ei kehitytä parempaan päin vaan usein huonompaan. 

Eli 25 vuotta voi tehdä kivasta, fiksusta miehestä typerän, läskin persun. 

Vierailija
34/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaista vihaa.

Vierailija
35/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotusta. Eniten sitä. Myöhemmin muutakin.

Vierailija
36/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa, pelkoa, vihaa. Exä on naisia henkisesti ja fyysisesti pahoinpitelevä ih.mis.saa.sta.

Vierailija
37/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus on positiivinen tunne. Näin taas tulevaisuuden. Ärtymys suhteessa oli kestänyt kauan, tunne pakkasen puolella.

Vierailija
38/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jäädä kiinni negatiivisiin tunteisiin. Käy ne kaikki läpi yksi kerrallaan ja sit päästää irti. 

Kuulostaa hyvältä neuvolta. Miten tunteita käydään läpi?? Sanon omasta kokemuksesta, etttä se tunteiden läpikäynti johtaa vain jatkuvaan jankkaukseen omassa päässä eli ne ajatukset vaan kasvaa. Kuin bensaa liekkeihin.

Vierailija
39/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne inhoa enkä vihaa.  Ero oli minun päätöksestäni ja minun alulle panemani, mutta itse en eronnut vihassa.

En  sano sen enempää, meillä vain ei asiat sujuneet ja oli parempi erota.

Mieskään ei varmasti vihannut mutta katkera oli, hyvin katkera.

Olemme puheväleissä jos satumme törmäämään.

Se vielä että mitään uutta ei ollut kummallakaan, hänelläkin meni varmasti toista vuotta ennenkuin  erään kanssa yritti mutta ei siitäkään mitään tullut pitemmän päälle. Itse en ole ketään tähän ottanut, ja mitä enemmän aikaa menee sitä vaikeampi on luopua itsenäisyydestä. Etttä aika prinssi saa olla ennenkuin tästä luovun. Siis ei tule tapahtumaan.

Vierailija
40/48 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa ja sääliä enemmän, vihaa vähemmän mutta sitäkin kyllä. Valitettavasti ei vielä ole ex. Lähes kaikki positiiviset tunteet ovat hävinneet vaimon alkoholismin, mielenterveysongelmien ja mustasukkaisuuden takia. Vituttaa ostaa toinen pihalle omakotitalosta, jonka minä olen 80-prosenttisesti maksanut. Vielä on kuitenkin 5-kymppisellä elämää jäljellä, joten akka joutaa luiskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi