Nyt se alkaa! NELONEN KLO 21, top gear suomi.
Teme 8 on iskussa mä veikkaan. Tätä on odotettu ja takuu varmaa äijä viihdettä primetime aikaan.
Kommentit (49)
Oli yllättävän hauska. En ymmärrä mitään autoista, mutta katson silloin tällöin englantilaista Top Gearia, koska on kiinnostavaa kuulla ihmisten keskustelevan asioista, joista en itse tiedä mitään. Suomalainen versio oli enemmän huumorillinen.
Teemun ja Gettomasan juttelu oli yhteisymmärryksellä ja Teemu haastatteli mielestäni hyvin ja luontevasti. En seuraa jääkiekkoa enkä ole fani. Yllätyin ex-pelaajan fiksuudesta.
Eihän tuossa ole ketään ns automiestä.. Turha ohjelma taas. Kaks turhaa koomikkoa ketkä ei edes naurata ja selänne. Mitä ne tekee jossain top gearissa?? Juuei. Ja mä olen sentään NAINEN joka katsoi englannin top gearia.
Vierailija kirjoitti:
Mukana kiintiöhinari, en kato.
Ei ne harrasta siinä seksiä. t. nainen 67 v
Yllättävän hyvä ja vihhdyttävä ohjelma.
Vanhan kaartin britti versio parempi. Ei tää teinikattaus ollut niin maukas kuin olisi voinut kuvitella.
Tänään taas uusi jakso, muistakaa katsoa. Odotan innolla teemun sutkautuksia ja isom huumoria. Standberg vähän hillitympi tapaus.
Ismo on eläinrääkkääjä, hyi, boikotoin. Alkuperäinen Top gear on loistava, tykkään!
Magapellen voisi laittaa vaihtoon, kyseisen kumilätkän kepittäjän aivopierut sopii paremmin rapakon taakse, ei Suomeen.
Ei kiitos