Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se alkaa! NELONEN KLO 21, top gear suomi.

Vierailija
24.02.2024 |

Teme 8 on iskussa mä veikkaan. Tätä on odotettu ja takuu varmaa äijä viihdettä primetime aikaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos

Vierailija
42/49 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yllättävän hauska. En ymmärrä mitään autoista, mutta katson silloin tällöin englantilaista Top Gearia, koska on kiinnostavaa kuulla ihmisten keskustelevan asioista, joista en itse tiedä mitään. Suomalainen versio oli enemmän huumorillinen.

Teemun ja Gettomasan juttelu oli yhteisymmärryksellä ja Teemu haastatteli mielestäni hyvin ja luontevasti. En seuraa jääkiekkoa enkä ole fani. Yllätyin ex-pelaajan fiksuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole ketään ns automiestä..  Turha ohjelma taas.  Kaks turhaa koomikkoa ketkä ei edes  naurata  ja selänne. Mitä ne tekee jossain top gearissa?? Juuei. Ja mä olen sentään NAINEN joka katsoi englannin  top gearia. 

Vierailija
44/49 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukana kiintiöhinari, en kato.

Ei ne harrasta siinä seksiä. t. nainen 67 v

Vierailija
45/49 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvä ja vihhdyttävä ohjelma. 

Vierailija
46/49 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kaartin britti versio parempi. Ei tää teinikattaus ollut niin maukas kuin olisi voinut kuvitella. 

Vierailija
47/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas uusi jakso, muistakaa katsoa. Odotan innolla teemun sutkautuksia ja isom huumoria. Standberg vähän hillitympi tapaus.

Vierailija
48/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo on eläinrääkkääjä, hyi, boikotoin. Alkuperäinen Top gear on loistava, tykkään! 

Vierailija
49/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magapellen voisi laittaa vaihtoon, kyseisen kumilätkän kepittäjän aivopierut sopii paremmin rapakon taakse, ei Suomeen.