Miten pyytää naapuria treffeille
Miten pyytää miespuolista naapuria treffeille? Onko järkeä kun kummatkin asutaan samassa kerroksessa ja törmätään usein?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetko nykyään pyytelee miehiä treffeille? Mun nuoruudessa se oli vielä miehen tehtävä.
Nykyään ei ole miesten tai naisten tehtäviä. Ollut enää yli kymmeneen vuoteen.
Naisen tehtävä on synnyttää, siihen ei mies pysty ja miehen tehtävä on edelleen avata suolakurkkupurkki, siihen ei nainen pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetko nykyään pyytelee miehiä treffeille? Mun nuoruudessa se oli vielä miehen tehtävä.
Naisen tehtävä on synnyttää, siihen ei mies pysty ja miehen tehtävä on edelleen avata suolakurkkupurkki, siihen ei nainen pysty.
Totta. Nuo ovat vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyy, jos sillä naisella sattuu olemaan hydrauliprässi!
No jos on helppo muuttaa kun menee vaikeaksi.
T. Koettu on.
Kysy että lähtisikö hän seuraksi kävelyretkelle. Siinä on hyvä tutustua ja katsoa onko molemminpuolista kiinnostusta. On silti riittävän viatonta, että siitä voidaan perääntyä normaaliin naapuruuteen ilman ns. kasvojen menetystä, jos romanttista kipinää ei ole.
Tuo olisi ainakin minusta kiva ja viaton tapa tutustua.
M40