Istuuko jotkut todella koko lauantai illan kotona? Itse ainakin lähden pian pubiin!
Tapaamaan baarikavereita. Pieni lähiöpubi. :) Sama tuttu porukka juomassa joka viikonloppu.
Otin tuossa vähän alko pohjaa ja nyt sulattelen ruokaa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin mä istun kotona yksin kuin pubissa yksin.
Tämä. Ei jaksa baarissa yksin istua kun porukkaa alka lappaa sisälle vasta 23.00 mitään järkeä koko touhussa. 80-90 luvulla baariin mentiin jo alkuillasta viihtymään ja tuttuja tapaamaan. Kakaroista on jotain hienoa kun saa valvoa aamuyöhön asti ja seuraava päivä menee ihan pilalle kun univelkaa tasataan. No olenkin jo ehtinyt omat baarireissuni kiertämään joskus tulee poikettua ja huomata taas sama touhu.
Kävin jo pubissa parilla kauppareissun jälkeen. Nyt lämmittelen kotona saunaa ja valmistelen iltapalaa jota syön saunan jälkeen. Päivä meni lumitöissä ja siivoushommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin mä istun kotona yksin kuin pubissa yksin.
Tämä. Ei jaksa baarissa yksin istua kun porukkaa alka lappaa sisälle vasta 23.00 mitään järkeä koko touhussa. 80-90 luvulla baariin mentiin jo alkuillasta viihtymään ja tuttuja tapaamaan. Kakaroista on jotain hienoa kun saa valvoa aamuyöhön asti ja seuraava päivä menee ihan pilalle kun univelkaa tasataan. No olenkin jo ehtinyt omat baarireissuni kiertämään joskus tulee poikettua ja huomata taas sama touhu.
Joo, kyllä se on niin, että ei valvomiseen baaria tarvita. Eilenkin pelasin Civ5:sta kahdeksaan aamulla. Monikos baari Suomessa olikaan auki aamukahdeksaan? Ja tänään päivä sekaisin, ei siinä mitään.
1600 päivää ilman alkoholia, poislukien lasillinen skumppaa eri juhlissa vuosien aikana. Ajattelin jatkaa näin.
Ap istuu joka lauantai samassa paikassa tekemässä samaa asiaa samojen ihmisten kanssa. Onpas vaihtelua kotona olemiseen.
En ole käynyt pubissa varmaan 20 vuoteen. Kotoilu on mukavampaa. Saunan jälkeen kiva avata yksi kalja ja sitten nukkumaan.
Kävin lapsen kanssa saunassa. Tehtiin pizzaa iltapalaksi ja pelattiin lautapelejä. Nyt lapsi on nukkunut jo tovin. Saan omaa aikaa. Avasin kaljan. Mies on työmatkalla. Huomenna nukutaan pitkään ja syödään aamupalaksi croissantteja.
Life is good.
Mä olin töissä 7-21, että ole koko iltaa istunut kotona. Juuri äsken tuli saunasta ja juon pari olutta ennen kuin menen nukkumaan. Huomenna iltavuoroon.
Aloituksen on pakko olla trolli koska ei kukaan aikuinen ihminen voi olla noin tollo.
En mä aina istu. Nytkin makaan sängyssä. Kiva alkaa kohta nukkua ja herätä aamulla pirteenä uuteen päivään :)
Kävin kaverin kanssa salibandya pelaamassa ja sitten sauna ja pari siideriä kotosalla..ei napaa baariin enää tänä iltana lähteä. Muutenkin käyn harvoin #keski-ikä 😁
Vierailija kirjoitti:
1600 päivää ilman alkoholia, poislukien lasillinen skumppaa eri juhlissa vuosien aikana. Ajattelin jatkaa näin.
Eikö tuosta jo jonkun mitalinkin saa? Vai nollautuuko skumpan takia?
Teit pahan virheen kun kun söit. Nyt viina ei enää nouse tukkaan.
Kyllä.
Olen kotihiiri ja ollut raivoraitis jo 10 vuotta.
Jos en ole kotona niin mökillä.
Olikohan tuossa baari ihan 50 metrin päässä, mutta koska en enää juo niin ei inspaa.
Ikävuodet 16-29 ryyppäsin joja viikonloppu änkyräkännit ja lopulta sain alkoholimyrkytyksen.
Pubiruusu lähti Kyll oli taas semmonen, että voi jeesus sentään. Enkö mä koskaan opi.
Ap on säälittävä.Nuorena kävin lähipubissa,mutta keski-ikäisenä tuo on jo luuserihommaa.
Siellä on kallista. Jo ihan periaatteesta jätän menemättä. Ravitsemusliikkeet sekä viihde- ja kulttuuriala ovat leikkauslustallani. On aika tehdä kipeitä päätöksiä. En ole ansainnut tällaisia palveluja.
Pubeissa notkuminen on kokonaan jäänyt pois, olen siihen jo liian vanha 👵🏻
pe tuli otettuu kotii pubista nainen ei ollut kumeja kotona ni naikkone sano pane peppuun ni ei tule vauvoja ja minä panin.
Täällä se on 6,50e.