- TOIVEET SYKSYYN - vk 3!
Kommentit (13)
lueskelin meinaan tuossa vielä viime viikon pinoakin.
ONNEA TUUTUPII!!! jee!
Freya: Sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta! Milloin aiot testata? Mitkä kp:t menossa? Plussatuulia *puuuh, puuuuh ++++++* Tuonne odotuspuolen syyskuisiin mahtuu vielä...
Pakko myöntää, että mullakin oli oviksesta lähtien sellainen olo, että nyt tärppäsi. En vaan viittinyt sitä itselle myöntää tai kauheasti sitä ajatella, etten sitten pety, mutta siltä vaan tuntui. Nyt, kun tiedän, että olin oikeassa, voin jo myöntääkin ennakkoaavistukset. :)
(.): Ällöoloa hieman ilmassa, lähinnä pitkin päivää. Ruokahalu on aivan mahdoton! Ehkä osittain siksi, että vielä olen pahan olon saanut pysymään kurissa, kun olen syönyt usein. Väsymys on myös kova, oon nukahtanut jo kahtena iltana peräkkäin olohuoneen nojatuoliin istualteen. ;)
Tänään tein vielä uuden r-testin. (Eka siis pe-iltana). Viiva oli paljon vahvempi ja tuli heti. Sekin valaa muhun luottamusta, että tämä raskaus kestää loppuun asti.
Tuutis rv 4+1
minä siis täällä taas :)
tuutupii: ite kanssa en ihan vielä hypi ja pompi innosta ja ensin itekki noista oireista vaan olin että ompas hassua mutta sitten ku yks oisensa jälkeen tuli lisää pitkin paria päivää niin alkanut pieni toivon pilke ilmestyä silmiin vahvemmin :) nyt on menossa *laskee ja ynnäilee* kp 21/23-30. toistaseks yritän vielä malttaa mieleni ja testata vasta kp 30 aikasintaan (varmaa malttaakin :D ) nii joo, ton väsymyksen olinkin unohtanut mainita. voisin nukkua nukkumasta päästyäni. esim. viikon loppuna nukuin pe-la yönä ihan kunnon 10tunnin unet, eli 24-10 ja menin päivä unille puolilta päiville, nukuin 3h päikkärit ja silti ilta kasilta olin jo ihan reporanka ja valmista kamaa nukkumaan.
minust on kiva ku jo plussanneet " vaivautuu" tulemaan vielä tänne meidän toivekkaiden joukkoon kertoilemaan kuulumisia. sitä niin on intopiukeena jo muidenkin puolesta samalla kun omaa raskautta toivoo:)
jopas on hiljaiseksi vetänyt meidän pino. tytöt hei, jatketaan rupattelua vaikka väki väheneekin. eiks joo?!
freya ainakin piinailee. peukutuksia sinne suuntaan. mikäs teidän muiden tilanne on? onko piinaviikkoja muilla meneillään?
täällä kp 16. ovista odotellaan. ja ens viikon gynee myöskin.
vaikka päivittäin käyn lukemassa juttujanne, mutta jotenkin ei vaan tuu kirjoitettuu, syytä tiedä en!
Mutta tänne ei ihmeitä, samassa mennään kuin viime viikolla, ei ole minkäänlaisia merkkejä tädistä eikä kyllä raskaudestakaan, ensimmäistä odotan tällä(kin) kertaa tulevaksi enemmän kuin tuota raskautta... en vaan jaksa uskoa, että meillä tärppäis luomusti, mutta koitan nyt kuitenkin täällä roikkua, vaikka hamaan tulevaisuuteen saakka...
Nyt nukkumaan, että sais tuota univelkaa vähennettyy...
Katka (kp:stä en tiedä...)
Ja uusiakin oli ilmoittunut tuutupiin huhuiluun, missakohan nyt kirjoittanevat?
Hiukan hairitsee tuo uusi taman vuoden 2007 pino - jossa on siis aivan samassa tilanteessa olevia kuumeilijoita, mutta kai meita riittaa moneenkin pinoon?!
Meikalaisella ei kummempia oireita ole, maha turvoksissa, ja edelleen viluttaa, rinnat hiukan kipeentyneet, muttei enemman kuin edellisissa raskauksissa..toivossa on pysyttava etta kaikki hyvin kulkisi ja vauveli kehittyy normaalisti?! Ensi kuussa vasta sydanaanten tarkastukseen...
-levinia rv 5+3 -
Pinossa kuulosti taas olevan ihan lupaavia oireita. Toivottavasti tulee vielä paljon plussia! Puhaltelen plussatuulia! +++
Flunssa iskemässä ja on kyllä kaikin puolin väsynyt olo. Toivottavasti säästytään vatsataudilta, jota täällä päin pyörii.
Pahimmat alkuraskaudenoireet alkavat helpottamaan. Kuvotus alkaa jo olla jo vähäistä. Helpottaa oloa, mielelläni kyllä olisi ollut ilman flunssaakin.
Odotuspuolelle teitä odottelen!
Västis ja Taimi 9+5
Mieli ollut apea, kun pelottaa tuulimunan uusiutuminen, mutta tänään jo parempi mieli, johtuu varmaan osin siitä, että olo on pahempi... *virn*. Yököttää ja mahaa kolottaa. Maha on ihan mielettömän turvonnut. Mies tuli eilen kotiin parin pvän koulutusreissulta ja katsoi mun mahaa ja sanoi " Toihan on valtava!" . Jeps.
Ollaan menossa viikonlopuksi kaveriperheelle kylään, saa nähdä pystynkö pitämään tiineyden salassa... En toisaalta vielä haluaisi kertoa. Mutta tällä turvotuksella vaikea salata plus varmaan ihmettelevät, kun meikäläinen, vanha punaviinisieppo, ei juokaan edes saunasiideriä.
Mutta siis, hyvät viikonloput kaikille!
Tuutis rv 4+5
kun tuntuu niin hiljaista olevan joka palstalla?
Lounaan meen laittaan likkojen eteen ihan kohta, oma olo on ihan hyva.
Kova tuuli taallapain muallimmaa, vaikka asteita mittarissa auringonpaisteessakin +18!
- levinia ja Hope 5+5 -
Tänään juhlittiin tytön 3-vuotissynttäreitä, iso tyttö on jo meillä.
Ovulaatiota täällä odotellaan ja nyt ollaan miehen kanssa sovittu, että jtp-meiningillä mennään, ellei useimminkin ;) Katsotaan nyt sitten miten käy...
-kärttyli-
Tärppisäteitä Kärttylille! jtp-tekniikka toimi meillä, miestä vähän harmitti, että tärpäsi niin nopeasti,kun pahoinvointi vei heti alussa minulta halut jatkaa samaan malliin.. ;)
Kiva kuulla Leviniasta! Täällä Suomessa vaihteeksi pakkasta, niin kuin tammikuussa kuuluukin..
(.) Nyt suurin osa kavereista ja osa suvusta tietää ja töissä myös. Oma olo vaihtelee. Paha oloa on kyllä vieläkin. Onneksi se kuitenkin pitää taukopäiviä.
Mukavaa sunnuntaita!
Västis ja Taimi 10+2
ja mielialat heiluu ääripäästä toiseen. Itkettää kaikki, ei lähelläkään normaalia minua muutenpa ei mitään mainittavaa oireistoa ole ehtinyt kehittyä. Päätin että tässä kierrossa ajatus on " että olen raskaana" ja sitä ajatusta olen noudattanut (ei voi ainakaan negativisuudesta syyttää jollei tärppääkkään)en oo laskeskellut kiertopäiviä, viikon päästä ois laskettu aika tädin tulolle jos on tullakseen. Tänään kyllä lämmöt oli harmittavasti laskeneet normitasolle, joten hieman pisti positiivista ajattelua tonne negatiivisuuden suuntaan. Mutta mutta, ei auta ku odotella mikä on tämän kierron lopputulos.
Jaksuja masua kasvattaville ja meille muille positiivisuutta kehiin!
täällä on vahva tunne että tästä kierrosta todellakin tärppäsi. tai siis tärppää... tai siis miten se nyt sanoittaisiin. pari päivää sitten rinnat alkoi painamaan aivan tuhottomasti ja ovat todella arat, samaten on alkanut tulemaan kuvotusaaltuja pitkin päivää ja tänä aamunakin herätessäni tuntui siltä että juokseeko vessaan vai koittaako ensin rauhottaa olon ennen kuin nousee ylös edes. niin ja vessasta päästäänkin siihen että sielläkin on tullut ravattua aika kiitettävän tiheään. viime yönäkin kolmasti (joka tosin on vähemmän kuin esikoista odotellessa ;) ). ja kaiken tämän lisäksi on alavatsassa sellainen " tunne" että siellä jotain on. sellainen " mä oon raskaana" olo. noh, ei enää kauaa tarvitse odottaa niin saa tehdä testinkin (ellei sitten ferrarin joukot kehtaa ilmestyä kaikesta tästä holimatta)