Vitsi oli mielenkiintoinen artikkeli identtisistä kaksosista
Kommentit (14)
Miksi pitää linkittää maksumuurin takana olevia linkkejä?? Mitä hyötyä? Ne joille lehti tulee pystyvät lukemaan jutut ilman keskustelupalstalla ilmoitteluakin ja joille ei tule niin eivät ala maksamaan moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää linkittää maksumuurin takana olevia linkkejä?? Mitä hyötyä? Ne joille lehti tulee pystyvät lukemaan jutut ilman keskustelupalstalla ilmoitteluakin ja joille ei tule niin eivät ala maksamaan moisesta.
Kyllä jotkut osaa häkätä maksumuurit
Häkätä? Tarkoittaako se jotain ohittamista, siis että pääsee lukemaan kun osaa jonkin vippaskonstin? No hö, minä en osaa.
Vitsi miten mielenkiintoista kuinka moni täällä maksaa iltapäivälehtien nettitilauksista. Vai lienevätkö vain jotain mainostajia nämä maksumuurien linkkailijat.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan johtua siitä, että haluaa keskustella aiheesta artikkelin lukeneiden henkilöiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vitsi miten mielenkiintoista kuinka moni täällä maksaa iltapäivälehtien nettitilauksista. Vai lienevätkö vain jotain mainostajia nämä maksumuurien linkkailijat.
Kuka täällä siitä on maksanut?
Todella mielenkiintoinen juttu ja tunnistan paljon samaa mitä perhetutuista kaksosista. Heidän kanssaan oli lapsena välillä todella hämmentävää leikkiä, kun todellakin puhuivat omaa kieltään ja kommunikoivat välillä kuin telepatialla.
Mulla on identtiset. Ei mitään yhteistä kieltä tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä siitä on maksanut?
Vaikkapa nämä linkkailijat? En minä ainakaan linkkaa juttua jota en pääse lukemaan.
Yksi asia linkata maksumuurin takana oleva juttu.
Toinen se, että Ap:n aloitus ei edes ole mikään keskustelunavaus. Siinä ei mainita mitään ajatuksia, tai näkökulmia, ei minkäänlaista pohdintaa aiheesta, tai mielipidettä lehtijutussa esitettyihin asioihin. Roskakoriin, kiitos.
Minulla on todella läheiset välit siskooni, mutta emme ole kaksosia. Ikäeroa on 1,5 vuotta.
Siinä missä Juho ja Tunna ovat kokeneet asioita yhtäaikaa, me koemme usein samanlaisen elämänvaiheen perätysten. Se, kumpi "kokee ensin" vaihtelee.
Usein kun ajattelen soittaa siskolleni, hän soittaa minulle juuri sillä hetkellä, kun tartun itse puhelimeeni.
Vitsi? Miten vitsi voi olla mielenkiintoinen? Vähän rajaa noihin voimasanoihinkin, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vitsi? Miten vitsi voi olla mielenkiintoinen? Vähän rajaa noihin voimasanoihinkin, kiitos!
"Tämä on isäsi. Vitsi oli huono. Soita heti tänne kun tulet takaisin kotiin."
maksumuuri mulla