Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne on kadonneet kaikki hyvät amerikkalaiset Tv-sarjat, kuten 80, 90-luvuilla oli? 30 ja risat, Life Goes On

Vierailija
24.02.2024 |

Dallas, Dynastia, Life Goes On, Miami Vice, Tyttökullat, Kate ja Allie, 30 ja risat, My so called life, Dawson's creek, Party for Five...jne

Ei oo mitään perhesarjoja enää. Reality on kai korvannut kaiken. Vai mitä on tapahtunut tv kanavien johdossa, ne jotka valikoi mitä suomessa näytetään?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Jos ne on niin kalliita etteivät telkkariin viitsi ostaa, eikö nuo jo siirry maksullisiin palveluihin peruskanavatkin.

Tyttökullat oli muuten Disney+:lla ainakin jonkin aikaa sitten. Kate ja Allie olisi hauska nähdä.

Itse katson nyt lemmenlaivaa plutotv:stä, tekstejä siihen ei valitettavasti ole viitsitty hommata.

Vierailija
2/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sarjat eivät todellakaan ole kestäneet aikaa, ne on kökköjä ja huonoja. Paljon parempia sarjoja löytyy esim suoratoistopalveluista. Sarjoihin satsataan nykyään kunnolla ja se näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä voi enää tehdä koska kiintiöillä otetaan töihin osaamatonta porukkaa, joten laatu on tippunut, eikä huumoriohjelmia voi enää tehdä, koska aina joku woke vetää herneen nenään.

Vierailija
4/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo sarjat eivät todellakaan ole kestäneet aikaa, ne on kökköjä ja huonoja. Paljon parempia sarjoja löytyy esim suoratoistopalveluista. Sarjoihin satsataan nykyään kunnolla ja se näkyy.

Esim draamoista joku Sopranos tai sitcomeista Modern Family on valovuoden parempia kuin kasarin hirvitykset. Jos et usko, niin käy katsomassa Youtubesta miten kököiltä ne näyttää.

Vierailija
5/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan viitsi näitä uusia katsoa. Jotain supersankareita tai kuvitteellista historiaa tai muita plääh-juttuja. Ei kiinnosta yhtään. 

Vierailija
6/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim draamoista joku Sopranos tai sitcomeista Modern Family on valovuoden parempia kuin kasarin hirvitykset. Jos et usko, niin käy katsomassa Youtubesta miten kököiltä ne näyttää. 

Mafiatappamisia tai sekopäisiä perheitä? Juu, kiitos ei. Kyllä sinä nyt olet ihan väärässä. 

Vierailija
7/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on kadonnut se kun ennen viihdeohjelmien aluksi juontaja kehotti ottamaan hyvän asennon siellä kotisohvilla ja nauttimaan? Hyvä asentohan on tärkeää viihtymisen kannalta ja siitä tuli odottava olo että mitäs nyt nähdään.

Vierailija
8/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Esim. Dallas on edelleen juonivyyhdeltään mahtavaa katsottavaa, jos sitä vertaa vaikka Kauniisiin ja Rohkeisiin. Dallas alkoi jähmettyä vasta 1980-luvun lopulla. 

On tosiaan kummallista, että tv-kanavia on nykyisin vaikka kuinka monta, mutta ne pyörittävät yksiä ja samoja sarjojen ja elokuvienkin uusintoja vuodesta toiseen, vaikka mahtavia sarjoja olisi enemmänkin ja ne voisi tuoda taas telkkariin. Falcon Crestiäkin olisi kiva katsoa taas. Elokuviakin voisi etsiä muualta kuin kymmeneen kertaa esitettyjen joukosta.

Vierailija
9/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttökullat oli kyllä ihan katsottava vieläkin. Suoratoistopalvelujen sarjoista olen vähän eri mieltä. Minua on ärsyttänyt kun ei niillä sitten ole sitä satsausta riittänyt siihen että tarina tehtäisiin loppuun asti, vaan ovat hyllyttäneet parin kauden jälkeen, eikä ikinä selviä loppuratkaisu.

Vierailija
10/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla tehtiin laatua. X-files on vieläkin todella hyvä ja nyt kun hd-kuvalla niin suosittelen Scullyn ja Mulderin seikkailuja 👍

Vierailija
11/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tuota. Kyllä HBO:lta ja Netflixistä löytyy melkoisen hyviä sarjoja. On siellä huonojakin toki.

Ja niinkuin täälä aiemmin mainittiin, sarjoihin panostetaan nykyään todella paljon enemmän kuin ennen. Ennen a-näyttelijät oli vain elokuvissa, ja b-näyttelijät sarjoissa. Nykyään a-tähtiä on myös sarjoissa. Tämän lisäksi sarjoissa on nykyään parhaat käsikirjoittajat mukana.

Vierailija
12/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat oman aikansa tuotteita ja toimivat silloin, nykyään enää nostalgiankaipuuseen. Minä en kerran katsottuja enää kaipaa kun kerran uutta ja mielenkiintoista on koko ajan tarjolla enemmän kuin ikinä kerkeää katsoa.

Vierailija
13/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALF, Silkkiä ja luoteja, moukarimies jne.

Onneksi ne pystyy yhä imemään netistä.

Vierailija
14/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö mistään kolmas kivi auringosta sarjaa? Oli se komedia missä avaruusolennot soluttautui tavalliseksi perheeksi. 

Vierailija
15/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinfeld naurattaa edelleen 😂

Vierailija
16/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat oman aikansa tuotteita ja toimivat silloin, nykyään enää nostalgiankaipuuseen. Minä en kerran katsottuja enää kaipaa kun kerran uutta ja mielenkiintoista on koko ajan tarjolla enemmän kuin ikinä kerkeää katsoa. 

Minä olen taas aivan toista maata. Minä nimenomaan haluan katsoa sarjoja, joista kovasti pidin aikoinaan ja joiden näkemisestä on kauan. Uusien sarjojen ihmiset ja maailmat eivät minua kiinnosta. Samanlaista kovaa ja laskelmoivaa meininkiä kuin muutenkin nykyaika on, sellainen ei kiehdo minua ollenkaan. Kymmenen viime vuoden ajalta olen pitänyt oikeastaan vain Downton Abbeystä. Se on kunnolla tehty ja paneuduttu käsiteltävään aikakauteen, myönnetään. 

Kotihyllystäkin minulla löytyy monta sarjaa DVD:nä ja blu raynä. Puhtaat valkeat lakanat on nyt katselussa, vaikkakin DVD-jaksoista puuttuukin kohtauksia musiikin tekijänoikeuksien poistamina. 

Vierailija
17/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiskanavilta ei tule mitään kiinnostavaa. Maksukanaville kaikki siirtyneet 

Vierailija
18/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpäivät ja Pulmuset takaisin!

Vierailija
19/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoratoisto palveluissa löytyy mutta ei ilmaisissa kanavissa

Vierailija
20/20 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnenpäivät ja Pulmuset takaisin!

Onnen päivät pyörii plutotv:ssä, mutta siinäkään ei ole tekstityksiä.