Suomen miehistä valtaosa on KATKARAPUTYYPPEJÄ !
Minulla on ollut sänkykokemuksia muutamia suomalaisen miehen kanssa ja jokaisella on ollut lähes surkea jalkoväli ja osaaminen makuuhuoneessa, mistä tämä johtuu, mistä johtuu tämä suuren suuri prosentti umpisurkeaa mieskuntoa ja kalustoa ?
Kommentit (28)
Minullakin on muutamia kokemuksia ja kaikilla ollut suuri. Olen kyllä nähnyt yhden pienen, valitettavasti.
Löysäpilluisilla on omat ongelmansa.
Sä olet sitten keräillyt ne, omat kokemukset on päinvastaisia.
Onko se jotenkin miehensä itsensä päätettävissä miten pitkäksi pippeli kasvaa? Näitten katkarapujen pitäisi sitten luopua seksistä kokonaan vain sen takia koska jotkut naiset haluavat jättipatonkia?
Ne miehet joilla on kokoa tai taitoa (tai molempia) kiertävät läskit karvamammat kaukaa tuulen yläpuolelta.
Otoksesi suomalaisista miehistä kertoo sinun tasostasi kaiken tarvittavan
Sen huomaa parhaiten ruotsinlaivan buffetissa.
Smörgåsbordet on katkarapuineen ruotsalaisten perinne tuxholman laivoilla
Suomen naisista valtaosa suuri vit tuisia akkoja.
Suomalaiset miehet ovat sikoja ja pienikullisia. Suomalaiset naiset ovat kauniita ja rohkeita ja emansipoituneita ja "tekevät vaikka mitä"!
Koollahan ei pitänyt olla väliä?
Toisessa ketjussa taas haikaillaan hevosen ja miehen risteytystä!
Taas aiheesta: naiset ja rehellisyys...
Vierailija kirjoitti:
Sen huomaa parhaiten ruotsinlaivan buffetissa.
Lähinnä siellä huomaa ruotsalaisten röyhkeyden ja jonoissaetuilun.
Isot rinnat vetää puoleensa isot melat.
moni vanhempi myös käyttää alkoholia (liikaa) ja sillä on pitkäkestoiset vaikutukset ihmiskehossa.vaurioittaa geenejä.... vaikuttaa mm. sikiöön
Pieni on pippelini, mutta lompakko on paksu. Naiset on tykänneet
t. Katkarapu
Mulla taas maat ja mannut, nuorempi mies ja tyhjätasku. Mutta voi mies osaa rakastella! Ja on rakkautta, lapsetkin jo aikuisia kauniita kuten vanhenpansakin.
Katkarapu on hyvä syötti,muuten sillä ei mitään.
kertoo susta kaiken tarvittavan, arvostelet ominaisuutta johon yksikään mies ei voi vaikuttaa. Hauku seuraavaksi vaikka jonkun silmien väri.
Hanki itse omat orgasmisi.