Kansanedustaja Lintilä selittelee taas
Eduskunta kielsi Tiktokin Mika Lintilä liittyi Tiktokiin: Se ei ole minun puhelimeni
Se ei ole minun puhelimeni, vaan erään vaalikampanjassani mukana olevan henkilön puhelin, Lintilä sanoo.
Vaikka eduskunta kielsi Tiktokin käyttämisen eduskunnan laitteilla, Lintilä haluaa silti katsoa, mikä Tiktok on, koska hänestä ilmiö on hyvin mielenkiintoinen.
.
Hän sanoo Tiktok-videollaan, että on se oikeastaan hyvä, että minulla joku noita tilejä pyörittää. Mä en ole ihan ässä noitten tilien pyörittämisessä, ja joskus niitä sinkoilee minne sattuu.
Lintilä viittaa Whatsapp-kohuun vuodelta 2023. Tuolloin elinkeinoministerinä toimineen Lintilän Whatsapp-tililtä lähetettiin laajalla jakelulla meemi, jossa pilkattiin entistä pääministeri Sanna Marinia (sd) ja kansanedustaja Matias Mäkystä (sd). Lintilä kertoi tuolloin, että hän ei lähettänyt kyseistä viestiä. Ministeri uskoi tuolloin, että hänen Whatsapp-tilinsä oli kaapattu.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/05ff4aad-e1aa-4380-8170-3aea9f892…
Puhelinsekoilua, alkoholisekoilua, salasuhdesekoilua... mitä seuraavaksi tällä entisellä ministerillä?