Kakkaleikit
Kiihottaako ajatus, että kakkaisit jonkun naamalle/suuhun?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.
Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta leikkiä kakkaleikkejä kanssani? Oon siis keski-ikäinen nainen.
Saako haistella suoraan rutinoiden ja suhahdusten pyhimmästä paikasta suoraan?
Kakkaaminen toiselle seksissä on suuri luottamuksen ja läheisyyden osoitus. Sitä ei voi tehdä ilman voimakasta tunnesidettä. Mutta kun sellainen side on, voit vaikka syödä toisen kakat ja kiihotut siitä äärimmilleen.
Peppupano on parasta juuri silloin kun varteen alkaa kertyä kakkaa ja tuoksu voimistuu. Siitä välillä nuoleminen puhtaaksi ja taas uudelleen panoa ja nuolentaa. Herkullista. Vaimo laukeaa monta kertaa tällaisesta peppupanosta.
Peräsuoli, naisen paras puoli. Tää setä sitä nuoli, eikä pillua huoli. Peppureikä, ei koskaan sano eikä. Siihen voi luottaa, se nautintoa tuottaa. Kun nainen paskantaa, niin rakkaus kukoistaa. Kun nainen ei paskaa anna, ei rakkaus silloin kauas kanna. Kun nainen ihanasti pieree, tää setä paskaa nielee. Ilman paskaa, en voisi naista rakastaa.
Kyllä minä voisin leikkiä piereskelevän naisen kanssa kakkaleikkejä
Ihan Sodoman ja Gomorran meininkiä, tällä palstalla saisi Jumala polttaa tulellaan mokomat pervot. Jumala on luonut naiselle pillu jonne muna pitää pistä, ei muihin reikiin. Te saastaiset pervot joudutte tuliseen järveen
koska tahansa, kakkaleikit kiinostaa
Vierailija kirjoitti:
Ihan Sodoman ja Gomorran meininkiä, tällä palstalla saisi Jumala polttaa tulellaan mokomat pervot. Jumala on luonut naiselle pillu jonne muna pitää pistä, ei muihin reikiin. Te saastaiset pervot joudutte tuliseen järveen
Ei tässä nyt käsittääkseni oltu pippeliä laittamassa reikään.
Vierailija kirjoitti:
koska tahansa, kakkaleikit kiinostaa
Mieluummin ripuliset.
siis, voiks tollanen olla totta!?!?