Tarviiko lapsia esitellä mies/naisystävälle?
Mulla on 9v ja 11v lapset jotka on noin puolet isällään ja puolet mulla miten milloinkin sovitaan ja välit on hyvät. Vaikka mulle on sanottu että oon kaunis, hauska jne niin ei ole miesystävää ja tuntuu tosi vaikealta tavata ketään joka ei olis pelkästään seksin perässä. Johtuisko tämä siitä että jos kerron että mulla on lapset niin miehet kuvittelee että asuvat koko ajan mulla ja että pitäis olla mukana heidän elämässä? En esittelis lapsia ollenkaan ja tapailisin vaan vapaa-ajalla kun lapset on isällään enkä haluais asua yhdessä. Eikö tämmöisessä tilanteessa voi löytyä suhdetta jossa olis tunteita ja vois jakaa sitä elämää vapaalla silloin kun lapset on muualla? Tämmöistä etsisin eikä löydy mitään miehiä jotka ei olis lompakon tai seksin perässä ja musta oikeesti kiinnostuneita ihmisenä. Mulle luonne ja kemiat on tärkeämpää miehessä kuin ulkonäkö eikä mulle tarvi mitään maksaa kunhan maksaa omat juttunsa kun niitäkin on ollut että yrittää hyötyä niin että maksaisin heidänkin ruoat, juomat ym. Tämmöinen normaali mies kun löytyis vapaa-aikaa jakamaan
Kommentit (6)
Sellainen "vuoroviikoin suhde" on pelkästään vakiopano.
No eikö suurin piirtein jokainen mies halua suhteen, jossa nähdään parin viikon välein ja vähän kokkaillaan ja katsellaan telkkaria ja sitten päästään siihen pääasiaan miksi sitä suhdetta ylipäätään ylläpidetään eli seksiin.
Ihan sama kaava se on joka ikisessä suhteessa. Ei miehiä kiinnosta sinun ajatukset tai yhteinen tekeminen ellei se johda ennemmin tai myöhemmin seksiin.
Vierailija kirjoitti:
No eikö suurin piirtein jokainen mies halua suhteen, jossa nähdään parin viikon välein ja vähän kokkaillaan ja katsellaan telkkaria ja sitten päästään siihen pääasiaan miksi sitä suhdetta ylipäätään ylläpidetään eli seksiin.
Ihan sama kaava se on joka ikisessä suhteessa. Ei miehiä kiinnosta sinun ajatukset tai yhteinen tekeminen ellei se johda ennemmin tai myöhemmin seksiin.
No ei ole sellaista kyllä löytynyt missä toiveet kohtaisi. Joko kertaseksin tai rahan/hyödyn perässä olevia vain
Eli jos suhteessa on tunteita ja aitoa kiinnostusta niin sitten pitäisi asua yhdessä/mennä naimisiin/pykätä lisää pentuja?
Ap
No voithan sä löytää samassa elämäntilanteessa olevan miehen. Eli vko/vko hänellä myös lapset.
Lapsetonta miestä tuskin saat, koska olisi se nyt hyvin itsekästä vaatia mieheltä, että sinun elämäntilanteesi mukaan mennään.
Tsemppiä hakuun!
Suhde perustuu rehellisyyteen jos halutaan että se toimii.