Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilja-Eerikan murhaajilla ollut jo vuosia lomia, vapautus edessä mahdollisesti 2024

Vierailija
24.02.2024 |

Minua puistattaa ajatus, että äitipuoli sekä isä ovat jo vuosia lomailleet keskuudessamme.

Tarkki syyttää Alibissa Sirpa Laamasta psykopaatiksi ja väittää että yritti suojella lasta kietomalla pressuun johon tukehtui. Niin varmaan.

Pahinta on se että mikään ei estä Tarkkia hankkimasta uusia lapsia kun vapautuu. :( Suomen oikeuslaitos on mätä.

Kommentit (283)

Vierailija
241/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laamanen esiintyi Nadjana ja oli vuosia nelosraskaana.. luuletko tosiaan että taru loppui synnytykseen?

Mistähän oli nimen kehittänyt. Ei edes sovi koko akalle. 

Ja täysin kouluttamaton kantasuomalainen luuseri pystyi vakuuttamaan lastensuojelutyöntekijät olevansa ranskalaismarokkolainen neurokirurgi (vai miten se oli). Itse olisin pystynyt minuutissa toteamaan, että väite on täysi valhe. 

Sossutädit on niin sossutätejä, ei ole tarkoituksenmukaista ammattitaitoa eikä kykyä.  Olisin itse sanonut älä valehtele meille tiedämme mitä olet eikä lapsesi halua olla tekemisissä kanssasi.  Edes sen ammattisalaisuuden piirissä voisi tehdä näin. 

Vierailija
242/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko heistä tullut sittemmin hyviä ihmisiä?

Vankilasta tulee jatkuvasti ulos hienoja ihmisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tuomiot kovemmiksi. Vapaana jo paljon lasten/ nuoren tappajia ( murhaajia)! Halpa on ollut monen henki,ei vaan voi käsittää.

Vierailija
244/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laamanen esiintyi Nadjana ja oli vuosia nelosraskaana.. luuletko tosiaan että taru loppui synnytykseen?

Ja täysin kouluttamaton kantasuomalainen luuseri pystyi vakuuttamaan lastensuojelutyöntekijät olevansa ranskalaismarokkolainen neurokirurgi (vai miten se oli). Itse olisin pystynyt minuutissa toteamaan, että väite on täysi valhe. 

Tarkemmin ajatellen: kymmenessä sekunnissa.

Sinä oletkin älykäs. 

Vierailija
245/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toivoisi, että olis vetoomus adressi näitäkin tapauksia varten. Allekirjoittaisin sen puolesta, että vankeutta jatkettaisiin.

kaikenmaailman liito-oravia suojellaan, mutta kuka suojelee lapsia.

Vierailija
246/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo molemmat tullaan vielä poltettavaksi elävältä jossain yön pimeydessä.

Ei kauaa henki pihise, eikä lähtö tule olemaan kaunis. Tasan se minkä ansaitsevat.

Ensin pakkosyöttöä, kiusaamista  ja seks hyväksikäyttöä. 

Vierailija
247/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se syylänenähän on todettu psykopaatiksi tutkimuksissa 

Syylänenä 🤣🤣🤣

Vierailija
248/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mätä on. Ei onnistu muualla kuin Suomessa, kaikkien tap a riko llis ten luvattu maa. Pieni lapsi koki kam alan elämän ja kuo le man, mutta tekijät sen kun nauttivat elämästä

Vierailija
249/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista? 

Miehen äiti oli joku sossupomo.

Olisko siinä ollut syy.

Eli sossupomo uskoi hänen olevan korkeasti koulutettu? Tämä herättää jo huolen siitä, millä perusteilla voi päästä sossupomoksi.

Vierailija
250/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin älykäs. 

Olen. Ainakin yliopistollisen oppiarvoni perusteella.

Vierailija
251/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus toivoisi, että olis vetoomus adressi näitäkin tapauksia varten. Allekirjoittaisin sen puolesta, että vankeutta jatkettaisiin.

kaikenmaailman liito-oravia suojellaan, mutta kuka suojelee lapsia.

Liito-oravat ovat ansainneet suojelun. Eivät tee pahaa kenellekään. Mutta on kyllä totta, ettei yhteiskunnassamme anneta lapsille minkäänlaista arvoa. He ovat täysin oman onnensa nojassa. Edes lastensuojeluun ei voi luottaa. 

Vierailija
252/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen vankilalaitos on sairas. 

Geneven sopimuksesta on välittömästi erottava. Kyllä Suomen pitää saada kiduttaa vankejaan millä tavalla tahtovat, kun muutkin kuitenkin niin tekevät. Ei jossain Genevessä saa päättää siitä miten Suomessa vankeja kohdellaan!!

Manipuloiva kriminaali siellä selittää?

Vierailija
253/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin älykäs. 

Olen. Ainakin yliopistollisen oppiarvoni perusteella.

No aina sekään oppiarvo ei kaikkia auta. Sinun olisi pitänyt olla lastensuojelussa töissä, mutta tuskin olisit kauaa tyhmempien kanssa jaksanut työskennellä. 

Vierailija
254/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila ei useimmiten paranna ihmisiä, mutta muille vaaralliset vangit tulisi pitää lukkojen takana koko loppuelämänsä.

Vierailija
255/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se Laamanen oikeasti synnyttänyt lapsen?!

Kuka sitäkin on halunnu panna. Varmaan ollut säkki päässä. 

Ei ihan ole Miss Universum -tason kaunotar.

Ei ihan. Kuten tohtori Mengele ei ollut ihan Nobel-tason tiedemies...

Vierailija
256/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä Laamasen psyko ole jo liian vanha tullakseen raskaaksi?! Muuten kyllä ehtii vaikka mihin.

Vierailija
257/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Sirpukka.

Vierailija
258/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossutädit on niin sossutätejä, ei ole tarkoituksenmukaista ammattitaitoa eikä kykyä.  Olisin itse sanonut älä valehtele meille tiedämme mitä olet eikä lapsesi halua olla tekemisissä kanssasi.  Edes sen ammattisalaisuuden piirissä voisi tehdä näin. 

Sos sutädit ovat vuosia häirinneet isää, kun äiti räätälöi lasuja. Lapsi jo pelkää näitä tapaamisia, isä on ihan loppu jatkuviin, keksittyihin syytöksiin. Vaikka äiti itse on syypää lapsen kaltoin kohteluun, niin isää kytätään kuin rikol lista. Se kuittailu on melkoista.  Rahaa kuluu ja tätien taka puoli kasvaa siinä tarinoidessa pehmeitä.  Mutta Vilja-Eerika sai rauhassa kärsiä. En ymmärrä! 

Vierailija
259/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen Sirpukka.

Josta kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
260/283 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo molemmat tullaan vielä poltettavaksi elävältä jossain yön pimeydessä.

Ei kauaa henki pihise, eikä lähtö tule olemaan kaunis. Tasan se minkä ansaitsevat.

Ensin pakkosyöttöä, kiusaamista  ja seks hyväksikäyttöä. 

Mitä ihmettä, onko hinku käyttää heitä seks hyväksi? Hyi olkoon. Tangon voisi kyllä työntää perseestä, aina suuhun asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme