Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tuntia vuorokaudessa tarvitsette unta?

Vierailija
15.01.2007 |

Itsellä ollut aina 5-7. Ja kerran, pari kuukaudessa jätän yhden yön kokonaan nukkumaan menemättä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9h. Tuntuu, että olen aina vähän väsynyt..

Vierailija
2/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen 8-9h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pärjään 5-7 tunnilla.

Vierailija
4/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta päivällä pitää kyllä ottaa noin tunti paikkoa. Varsinkin viikolla tosin tuntuu, että olen koko ajan heräämässä väkisin kesken unien.

Vierailija
5/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitää nukkua min 10 h yössä, muuten olen kiukkuinen! en vahingossakaan jätä yöunia väliin!!!

t. time awake is time waisted

Vierailija
6/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lasta ja tätä uutta raskautta 9-10 tuntia. Ihme homma, vaikka varmasti olen nykyään väsyneempi.

Vierailija
7/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka veisi unentarpeen pois. Minusta nukkumiseen käytetty aika on hukattua aikaa, koska mikään ei tule tehdyksi. Muistan kuinka lapsena vierailin serkkujeni luona ja viikonloppuisin nukkuivat pitkään. Kamalan monta tuntia nälissään yksin hereillä ja yrittäen olla hiljaa. Kuolettavan tylsää.

Vierailija
8/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alitajunta tekee sitäkin enemmän. Aivot järjestävän asioita ja säilövät muistiin edellisen päivät tapahtumat.

Itse olen monesti huomannut, että kun päivällä ja illalla miettii jotain ongelmaa (esim. töissä) ja ei millään löydä ratkaisua, niin kannattaa nukkua yön yli. Aamulla ratkaisu löytyy useimmiten nopeasti. Jotain siellä aivoissa siis tapahtuu unen aikana.

Vierailija
9/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit vielä joskus päiväunet niin jaksaa!.. nyt kyllä väsyttää 5 tuntia unta takana ja 16 asti pitäs töissä olla reippaana.. huh!

Vierailija
10/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukun 7-8 tuntia parina yönä peräsin, olen aivan zombie! Mistään ei tule mitään ja melkeen nukahdan pystyyn!

Onneksi sain lapseni vauva-aikanakin nukuttua melkeen tuon 10h, tosin en tietenkään yhteen putkeen parina ensimmäisenä kuukautena!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme