Miksi te vietätte perjantai iltaa vauva palstalla?
Eikö ole muuta elämää kuten harrastuksia tai kumppania jonka kanssa katsoa telkkaria vaikka?
Kommentit (68)
Ei ole harrastuksia tähän aikaan perjantaina. Eikä kumppaniakaan, jomka kanssa katsoa leffaa. Eipä sillä, että muutenkaan katsoisin leffoja. Viime vuonna taisin katsoa kaksi. Tänä vuonna en vielä yhtään.
Sama täällä - polvinivelet rikki länkisäärien takia. Kanankoiviksikin näitä koipiani on kutsuttu, jonka olen ottanut vastaan lämpimänä huumorina. En jaksa kauheasti heilua työviikon jälkeen.
Olen vanha, seestynyt ja tyytyväinen elämääni.
Olen eläkkeellä joten ihan sama onko maanantai vai perjantai. Lisäksi ulkona on kurja sadeilma ja pimeää. Ei todellakaan huvita nyt edes ulkoilla.
No tänään lähinnä siksi, että nolottaa ihan liikaa kaikki enkä jaksa muuta kuin käpertyä peiton alle ja olla vauvapalstalla. Töissä kaikki meni niin penkin alle että sain nuhtelut. Kotimatkalla tietenkin hirvittävässä vessahädässä auto juuttui liukkaalla lumipenkkaan, ja lopulta kaiken lisäksi pissasin housuun ennen kuin pääsin kotiin. Että joo semmoinen perjantai ;(
Tänään otettu koepala rinnasta, ja vaikka ei varsinaisesti ole kipeä on rinta hieman arka. Suon itselleni sohvan turvallisuuden ja viihtyisyyden. Tiistaina saan kuulla mitä löytyi, siihen asti olen jotenkin odotustilassa. Viikonloppuna menen kyllä ystävän kanssa joogaamaan, mutta enemmän nyt on sellainen sisäänpäin kääntynyt energia, koiran kanssa seurustelu on just tarpeeksi.
Miesystävä on työmatkalla, vanhin lapsistani ystävien kanssa ulkona, nuorin lapsistani pelailee huoneessaan yhdessä ystävien kanssa.
Ei oo elämää.