Miksi te vietätte perjantai iltaa vauva palstalla?
Eikö ole muuta elämää kuten harrastuksia tai kumppania jonka kanssa katsoa telkkaria vaikka?
Kommentit (68)
Olen kipeä, pää täynnä räkää, ei pysty nukkumaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulin just koiran kans iltalenkiltä, odotan et sauna oli riittävän lämmin. Luulin pääseväni sinne suoraan lenkiltä, mut tuolla oli niin liukasta, ettei viitsitty kiertää kun lyhyt lenkki. Joten syyni taitaa olla, et tapan aikaa vartin verran.
Taidat olla Ihana nainen <3
Alan kohta pelaamaan Tomb Raiderin remasteria ps4:lla.
En siis täällä koko iltaa ole.
Mieluummin yksin kotona kuin tindertreffeillä pettymässä jälleen kerran. Päivä pulkassa. On tullut tehtyä töitä ja oltua harrastuksissa pari tuntia. Tää on hyvä aivojen nollauspaikka.
Liitän toisesta ketjusta löytämäni tähän:
Systeemit ovat täällä todella ontuvat. Foorumilla ei ole kunnon flood estoa = voit kirjoittaa nopeasti ja paljon peräjälkeen. Lisäksi ei ole numerointi erottelua eri palstalaisten ja samojen kirjottelijoiden osoittamiseksi, voit esiintyä ikään kuin useana. Ei ole ehtoa evästeesi pitää olla ensin väh. tunti voimassa ja sulla pitää olla aktiivisuutta peukuttaaksesi, toisin kuin esim. yli laudalla. Siedän kyllä palstojen menon, jotka on rehellistetty eikä joku voi vaan perustaa liukuhihnalta omia valeketjujaan kuten täällä, jossa tietää, että mitään aitoa kannatusta ei oikeasti edes tarvita, kun voi itse tehtailla viestit ja peukutella niin paljon kuin jaksaa. Täällä on paljon sellaisia jotka on jo vuosikausia harrastaneet tota samaa, kiitos Sanoman välinpitämöttämyyden, suorastaan rohkaisun siihen ja mitä käytetään täällä käytännössä ihan sisäänheittotuotteena ja kilpailun vääristäjänä suhteessa muihin palstoihin, jotka ovat korjanneet tai muutoin rehellistäneet ja rehtiyttäneet paremmin omat systeeminsä. Täällä taas noita käytetään ihan kyynisen harkitusti sisäänheittotuotteena, tulkaa tekaistusti tehtailemaan ja puuhailemaan tänne kaikenlaista, emme paljasta että kyseessä sama(t) käyttäjät ja esitysten pyörittäjät heitä mitenkään erottelemalla, emmekä korjaa vuotoja, jotta he eivät poistuisi täältä ja jotta saisivat edelleen vapaasti hyväksikäyttää tätä, lavastella, haastaa ja tekaista ja pitää paikkaa tehtailuillaan hengissä. Johon sitten muiden tehtailijoiden ja aukkojen hyödyntäjien olisi vastattava samalla mitalla jota esitykset ja showt pysyisivät edes hieman tasaisempina. Vaikka kyllä täällä reippaasti yksipuolisiakin ketjuja näkee joissa puutteita ja aukkoja hyödyntävät väärinkäyttäjät vaan takovat omaa juttua ja sanomaansa, peukkuja riittää eikä kukaan ole oikein edes haastamassa tai ehkä joku hyvin harva. Täällä siis riittää pahimmillaan yksikin puuhastelija jossain, joka voi värkkäillä vähän kaikenlaista vaikka itsekseen. Kun pohja ja peruspremissit on tällaiset, ei kenenkään pitäisi sellaista tukea, vaan tunnistaa puutteet sekä peukaloinnit ja niiden jatkuva mahdollisuus, eikä esittää mitään naivia tai tyhmää. Tämä pitäisi viimeinkin rehellistää, rehtiyttää ja laittaa kuntoon. Palstatekniikka on nyt hyvin reikäinen ja auttamattomasti vanhanaikainen (varmaan jostain 90-luvulta tai 2000-luvun alusta alunperin) ja Sanoman pitäisi ottaa siitä viimein vastuu ja tehdä johtopäätökset, varsinkin kun se on aukoista ilmoittamisen takia (itsekin tiedottanut useaan kertaan) niistä täysin itsekin tietoinen, ollut sitä tähän mennessä jo vuosikausia.
Ei olisi mikään yllätys, jos jotkut noita puutteita ja aukkoja hyödyntävät ja tarvitsevat tulevat selittelemään tänne hommaa itselleen edullisesti paremmin päin.
Yksinäistä on kun mies on marssista ja naiset venuksesta.
Ei ole kumppania eikä telkkarista tule mitään katsottavaa. Itse kyllä mietin tuota samaa kun muutamaa ketjua hieman luin, että kuinka ihmeessä jotkut jaksaa haastaa riitaa ja soittaa suutaan täällä ja jankata samaa sontaa. Ihan kuin tarkoituskin olisi lietsoa itsensä johonkin raivoon.
Mut joo, jatkakaa. Mä meen pesee hampaat ja rupean nukkumaan. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Turha syyllistää minua. Avopuolisoni jätti minut tylysti kuukausi sitten niin sattuneesta syystä on paljon vapaata aikaa. No nyt on kyllä yksi panomies kylässä mutta hän nukkuu jo.
Varsinainen "panomies"😂
Makasin sängyllä ja meinasin nukahtaa. Yhtäkkiä sain päähänpiston, että keitän kahvit ja istun koneella vielä hetken. En viitsinyt nukahtaa vaatteet päällä, niin tehdään tässä nyt vaan perusiltarutiinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha syyllistää minua. Avopuolisoni jätti minut tylysti kuukausi sitten niin sattuneesta syystä on paljon vapaata aikaa. No nyt on kyllä yksi panomies kylässä mutta hän nukkuu jo.
Varsinainen "panomies"😂
Panihan se maate.
Me molemmat teemme vuorotyötä ja vaimo jo nukkumassa kun hänellä huomenna aikainen herätys. Minä puolestani tulin iltavuorosta kotiin enkä osaa heti käydä nukkumaan vaikka huomenna itsellänikin aamuvuoro.
Katsoimme juuri miehen kanssa voicen. Nyt mies katsoo jotain ja minä täällä. Kohta nukkumaan. Aamu on meillä seksiaika.
Kuuntelen ja katselen Voicea tässä samalla striimiltä 😇
Nää vauva-palstan keskustelut on hyvää viihdettä :) Mikä on aloittajan syy roikkua palstalla?